loader
10:57
0
کد خبر : 7762

مسی از تبلیغ تا شراکت در تولید نوشیدنی آبرسان  +Mas

اختصاصی/ لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال، همکاری اش با یک برند نوشیدنی آبرسان را آغاز کرده است.

مسی از تبلیغ تا شراکت در تولید نوشیدنی آبرسان  +Mas

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، برند +Mas که یک برند تولیدی نوشیدنی آبرسان است، از هفته آینده در میامی معرفی خواهد شد و از ماه آگوست در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

این نوشیدنی جادویی حاوی الکترولیت، ویتامین‌ها و مواد معدنی متعددی است و نام آن هم از کلمه اسپانیایی "بیشتر" گرفته شده؛ بدین معنا که انرژی مثبت بیشتری را به شما برای داشتن یک زندگی بهتر خواهد داد.

این در حالی است که در سال‌های اخیر نوشیدنی‌های متعدد و ناسالم زیادی در بازار یافت می‌شوند که حاوی مقادیر زیادی شکر، کالری، مواد افزودنی مصنوعی و کافئین هستند و این درحالی است که +Mas ، بهترین گزینه برای ورزشکاران است که یک بطری نیم لیتری آن، تنها حاوی ۱۰ کالری و ۱ گرم نیشکر است.

البته این نوشیدنی جذاب تنها مخصوص ورزشکاران رده بالا نیست و هدف اصلی آن آبرسانی کافی به بدن افراد است. ریشی داینگ، نایب رئیس کمپانی +Mas در این باره گفته: «+Mas ارائه شده توسط مسی، استانداردهایی در زمینه آبرسانی و تأمین مواد موردنیاز برای افرادی که می‌خواهند زندگی بهتری داشته باشند را درنظر گرفته است. خلاقیت در طعم‌ها و ترکیب آن با تبلیغات مسی به عنوان یک ورزشکار الیت، باعث خواهد شد تا محصول ما، محصول بی نظیری شود.»

طبق گزارش‌ها، مسی بنیانگذار کمپانی +Mas است و در طول مدت رشد و توسعه این برند، کاملا مشارکت داشته و در آینده نیز با این برند همکاری خواهد کرد.

این نوشیدنی در رنگ‌ها و طعم‌های مختلف ارائه شده است:

Miami Punch: میامی پانچ که با الهام گرفتن از شهر میامی و به رنگ صورتی است و طعمی ترکیبی از انواع بری‌ها با اندکی آناناس دارد

Orange d’or: با طعم پرتغال و نارنگی و اندکی لیمو است و با الهام گرفتن از هشت توپ طلای فتح شده توسط لیونل مسی به رنگ نارنجی است.

Berry Copa Crush: با الهام از هفت قهرمانی مسی در جام حذفی با پیراهن بارسلونا و جام قهرمانی کوپا آمه ریا با تیم ملی آرژانتین، طعم ترکیبی شیرینی از انواع بری‌ها و گیلاس دارد

Limon Lime League: این نوشیدنی طعمی شیرین و میوه‌ای و اندکی لیمویی دارد و به افتخار حضور مسی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی او دراین تورنمنت تولید شده است.

برچسب ها
کد خبر : 7762
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار