loader
14:52
0
کد خبر : 4099

مسی: دلم نمی‌خواست بارسلونا را ترک کنم

اختصاصی/ ستاره آرژانتینی فوتبال جهان در مصاحبه‌ای اعلام کرده اگر با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی نمی‌شد، از فوتبال ملی کناره‌گیری می‌کرد.

مسی: دلم نمی‌خواست بارسلونا را ترک کنم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی گفتگویی با پادکست  Big Time انجام داده که در آن به مرور خاطرات جدایی‌اش از بارسلونا در تابستان ۲۰۲۱ پرداخته و تاکید کرده که می‌خواسته در بارسلونا بماند. مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های مسی را در ادامه بخوانید:

جدایی از بارسلونا

برایم سخت بود که به پاری سن ژرمن بروم. چون همه‌چیز در بارسلونا خوب بود و می‌خواستم آنجا بمانم. اصلا آمادگی جدایی نداشتم. همه‌چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و می‌بایست برای زندگی‌ام تصمیم می‌گرفتم. در یک لیگ دیگر، با یک باشگاه جدید و رختکن جدید آشنا شدم. این تغییری بود که در انتظارش نبودم و برای همین در ابتدا همه چیز برایم خیلی سخت بود.

پیوستن به بارسلونا در دوران کودکی

زمانی که به بارسلونا رفتم، همه‌چیز برایم سخت بود. بچه بودم و باید با دوستان جدید، کشوری جدید، شهری تازه، انسان‌هایی تازه و مدرسه‌ای جدید تطبیق پیدا می‌کردم. در ابتدا برایم خیلی سخت بود ولی فکر کردم که دارم کاری را که می‌خواهم انجام می‌دهم: فوتبال بازی کردن؛ آن هم در تیم بزرگی مثل بارسلونا و همین به من کمک کرد که بتوانم به مسیرم ادامه دهم. فوق‌العاده بود و واقعا لذت می‌بردم. همیشه در بارسلونا با من خوب رفتار می‌شد و از این بابت متشکرم

خداحافظی از دنیای فوتبال

می‌دانم که زمانی که حس کنم که دیگر عملکرد خوبی ندارم و دیگر لذت نمی‌برم و به هم‌تیمی‌هایم کمک نمی‌کنم، فوتبال را کنار خواهم گذاشت. من همیشه خیلی از خودم انتقاد می‌کنم. می‌دانم که چه زمانی خوب هستم و کی بد هستم. کی خوب بازی می‌کنم و کی بد بازی می‌کنم. زمانی که حس می‌کنی که وقت آن است که این قدم را بردارم، بدون در نظر گرفتن سنم این کار را خواهم کرد. اگر حالم خوب باشد، سعی می‌کنم که به رقابت کردن ادامه دهم. چون این کاری است که از آن لذت می‌برم.

زندگی بعد از بازنشستگی

هنوز نمی‌دانم که بعد از بازنشستگی چه کار خواهم کرد. در حال حاضر سعی می‌کنم روز به روز از لحظاتم لذت ببرم. بدون آنکه بخواهم به آینده فکر کنم. هنوز هیچ چیزی روشن نیست. امیدوارم که بتوانم برای زمان بیشتری بازی کنم. ولی وقتی زمانش برسد، قطعا راهی را پیدا خواهم کرد که از آن لذت ببرم. از نظر ورزشی این شانس را داشتم که تمام رویاهایم را محقق کنم و نمی‌توانم بیشتر از این بخواهم. خدا چه در سطح حرفه‌ای و چه از نظر انسانی، همه چیز به من داده؛ خانواده خوب و دوستان خوب. سعی می‌کنم از آنچه که خدا به من داده لذت ببرم.

قهرمانی در جام جهانی قطر

قهرمانی در جام‌جهانی، برای ما، خانواده‌هایمان و تمام آرژانتین، لحظه‌ای جادویی بود که برای همیشه در یادمان خواهد ماند. قطعا اگر قهرمان نمی‌شدیم، از تیم ملی خداحافظی می‌کردم. ولی خوشبختانه قهرمان شدیم و جام دیگری را به آرژانتین بردیم.

برچسب ها
کد خبر : 4099
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار