loader
04:25
0
کد خبر : 2312

یک رویارویی احساسی؛ مسی مقابل عشق دوران کودکی

اختصاصی / باشگاه اینترمیامی که لیونل مسی را در اختیار دارد، دیشب در آخرین دیدار دوستانه‌اش مقابل تیم نیولز اولد بویز آرژانتین، تیم دوران کودکی مسی قرار گرفت.

یک رویارویی احساسی؛ مسی مقابل عشق دوران کودکی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال و باشگاه اینترمیامی دیشب و در آخرین دیدار دوستانه تیمش در اردوی پیش فصل، مقابل یک تیم آرژانتینی به میدان رفت. اما این تیم، یک تیم معمولی نبود؛ حریف ستاره‌های اینتر میامی، باشگاه نیولز اولد بویز، تیم دوران کودکی این ستاره آرژانتینی بود

در جریان این دیدار دوستانه که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، مسی موفق به گلزنی نشد و یک ضربه آزاد و یک موقعیت گلزنی را هم از دست داد. این ستاره آرژانتینی مجموعا ۶۰ دقیقه در ترکیب تیم تاتا مارتینو قرار داشت و خبر خوب این بود که کاملا سالم و در اوج به نظر می‌رسید.

او در جریان مسابقه با سرعت و با تمام قوا می‌دوید و مدافعان حریف را دریبل می‌زد تا نشان دهد که با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت، به روزهای اوجش بازگشته است.

تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی اینترمیامی در پایان بازی اعلام کرد که به نظرش مسی کاملا ریکاور شده است: « من بعد از بازی با مسی صحبت کردم؛ حالش خوب بود. قبل از آغاز مسابقه صحبت کردیم و قرار بود تا او بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه برای تیم بازی کند.»

این بازی، آخرین مصاف دوستانه اینترمیامی قبل از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ MLS بود. شاگردان تاتا اولین بازی‌شان در فصل جدید را در روز بیست و یکم فوریه در خانه، مقابل ریئل سالت لیک برگزار می‌کنند و در روز ۲۵ فوریه در لس آنجلس به مصاف لس آنجلس گلکسی خواهند رفت.

دیداری مملو از احساسات

لیونل مسی قبل از پیوستن به بارسلونا در دوران کودکی و در بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ پیراهن باشگاه نیولز اولدبویز را به تن می‌کرد؛ در نتیجه این بازی، برای دارنده هشت توپ طلا، یک بازی مملو از احساسات بود.

او همیشه این تیم را تحسین می‌کند و بارها اعلام کرده که علاقه دارد تا فوتبالش را در این باشگاه آرژانتینی به پایان ببرد.

برچسب ها
کد خبر : 2312
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار