loader
12:20
0
کد خبر : 3519

مسی مدل تبلیغاتی برند لباس سنتی عربستان شد

اختصاصی / برند سیار اعلام کرد که با ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی، به عنوان مدل تبلیغاتی قراردادی را به امضا رسانده است.

مسی مدل تبلیغاتی برند لباس سنتی عربستان شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال این روزها در باشگاه اینترمیامی در لیگ آمریکا فوتبالش را دنبال می‌کند. او حالا تبدیل به چهره تبلیغاتی یک برند معروف لباس سنتی و لوکس عربستان سعودی شده است.

مسی، از چند سال پیش به عنوان سفیر توریستی عربستان هم مشغول به فعالیت است و حالا برند لباس سیار، تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و از امضای قرارداد همکاری با لیونل مسی برای تبلیغ لباس‌های سنتی عربی این برند خبر داده است.

این تصاویر و ویدیوها مربوط به رویداد عکاسی از لیونل مسی در لباس سنتی عربی است. این تبلیغ با شعار :"لوکس، شیک، همیشه" و مربوط به کلکسیون جدید این برند است. در حساب توئیتری این برند هم می‌خوانیم: "این لباس‌ها را مثل GOAT  (بزرگترین بازیکن تمام ادوار) استفاده کنید، دقیقا مثل بازیکن سابق بارسلونا"

در وب سایت سیار، قیمت هریک از این لباس‌ها حدود ۸۰ دلار است و این برند محصولات دیگری از جمله ادوکلن‌های اختصاصی برای آقایان دارد.

از اواسط سال ۲۰۲۲، مسی سفیر توریستی عربستان سعودی است. این کشور در سال‌های اخیر میلیون‌ها دلار برای مدرن‌سازی و میزبانی از تورنمنت‌های مختلف ورزشی در عرصه بین‌المللی هزینه کرده و ستاره‌های تراز اول دنیای فوتبال از جمله کریم بنزما، نیمار و کریستیانو رونالدو را در باشگاه‌های عربستانی به خدمت گرفته.

همکاری مسی و این برند عربستانی، با انتقادات زیادی از سوی هواداران دنیای فوتبال و سازمان‌ها و نهادهای مختلف بین‌المللی همراه شده است.

برچسب ها
کد خبر : 3519
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار