loader
16:21
0
کد خبر : 8805

مسی: چرا من نمی‌توانم عکس یادگاری با جردن داشته باشم؟

اختصاصی/ لیونل مسی در گفتگویی به تمجید از اسطوره دنیای بستکبال پرداخته و از تأثیر گواردیولا در فوتبالش و اهمیت دی پائول در تیم ملی آرژانتین صحبت کرده است.

مسی: چرا من نمی‌توانم عکس یادگاری با جردن داشته باشم؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین به بهانه تولد ۳۷ سالگی‌اش گفتگوی ویژه‌ای را انجام داده و در مورد مسائل خاص و متفاوتی به صحبت پرداخته است.

در شرایطی که همه مردم دنیا دوست دارند تا با لیونل مسی عکسی به یادگاری بگیرند اما یک نفر هست که مسی در حسرت گرفتن یک عکس یادگاری با اوست! ستاره آرژانتینی دراین باره گفته: «از من عکس یادگاری‌های زیادی می‌خواهند ولی چرا من نمی‌توانم یک عکس با مایکل جردن داشته باشم؟ از نظر من او بزرگترین است.»

او در آستانه دیدار تیم ملی کشورش با شیلی در کوپاآمریکا، در گفتگویی به تمجید از مایکل جردن و چند چهره تاثیرگذار دیگر در زندگی‌اش پرداخت.

مسی در ادامه، به اهمیت رودریگو دی پائول در اردوی تیم ملی آرژانتین پرداخته و گفته: «به خاطر شخصیتی که دارم، خیلی سخت است که بخواهم وارد گروه‌های جدیدی شوم. رودریگو دی پائول در این زمینه خیلی به من کمک می‌کند و قبلاً این کار را لاوتزی انجام می‌داد.»

او در بخش دیگری از این گفتگو درباره گواردیولا حرف زد و گفت: «در آن زمان، همه می‌خواستند که تیم‌هایشان به سبک گواردیولا بازی کنند. حتی بچه‌های ۶ و ۷ ساله هم می گفتند که باید با پاسکاری و سریع بازی کرد. من از گواردیولا خیلی چیزها یاد گرفتم. بیشتر در مورد فوتبال، فضاها و وابستگی به توپ و مدیریت بازی‌ها با توپ، آموختم. فوتبال خیلی پیشرفت کرده و امروز همه چیز تاکتیکی‌تر و فیزیکی‌تر است.»

به زودی متن کامل این گفتگو منتشر خواهد شد.

برچسب ها
کد خبر : 8805
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار