loader
03:01
0
کد خبر : 6226

مس رفسنجان - سپاهان؛ مچ‌اندازی احساسی برای محرم و زردها

مس رفسنجان و سپاهان در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که این بازی برای محرم نویدکیا خاص خواهد بود؛ چرا که برای اولین بار باید مقابل تیمی که همواره لباس آن را برتن کرده، قرار بگیرد.

مس رفسنجان - سپاهان؛ مچ‌اندازی احساسی برای محرم و زردها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دومین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان برگزار خواهد شد. سوت شروع این بازی در حالی از ساعت 17:50 به صدا در خواهد آمد که برای اولین بار محرم نویدکیا باید مقابل تیم سابقش یعنی سپاهان قرار بگیرد. نویدکیا جزو معدود بازیکنان فوتبال ایران است که تنها در یک باشگاه بازی کرده و در ایران فقط لباس سپاهان را پوشیده. او همچنین در قالب مربی هم هدایت سپاهان را برعهده داشته و این تیم را نایب قهرمان کرده. حالا او باید برای اولین بار در زندگی حرفه‌ای خود، مقابل تیم محبوبش یعنی سپاهان قرار بگیرد و این بازی از این جهت برای او خاص خواهد بود.

نویدکیا در نیم فصل هدایت مس را برعهده گرفت و جانشین ساکت الهامی شد؛ چهره‌ای که با مس به مدت طولانی از شکست فاصله گرفت تا اینکه هفته گذشته بالاخره بعد از ۱۳ مسابقه، مقابل نفت آبادان نخستین شکست خود را متحمل شد.

در طرف مقابل هم سپاهان اصفهان که بازیکنان زیاد و گران‌قیمتی را خریداری کرده؛ هفته گذشته در خانه مقابل تیم ته جدولی استقلال خوزستان متوقف شد تا شانسش برای قهرمانی کمتر از همیشه شود و اگر مقابل مس هم امتیاز از دست بدهد، رسماً از جاده قهرمانی خارج می‌شود.

از رفسنجان خبر می‌رسد که منتظر محمد هافبک عراقی تیم مس که برای شرکت در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا در چند بازی گذشته مس غایب بود، پس از تأخیری شش روزه به تمرینات این تیم بازگشته. البته نویدکیا به شدت از اینکه منتظر محمد دیر به تمرینات تیمش اضافه شده، ناراحت است و احتمال دارد از او برای بازی فردا استفاده نکند. 

همچنین میلاد زکی پور مدافع سپاهان فردا به دلیل مصدومیت غایب است. گفتنی است بازی رفت دو تیم با نتیجه 4-1 به سود سپاهان به پایان رسید. 

برچسب ها
کد خبر : 6226
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار