loader
12:38
0
کد خبر : 6288

مس رفسنجان ۱ - 1 سپاهان؛ تبعید مورایس به سرزمین «حسرت برد»!

در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا و گلزنی جلال الدین علی محمدی ، مانع پیروزی خارج از خانه سپاهان شدند.

مس رفسنجان ۱ - 1 سپاهان؛ تبعید مورایس به سرزمین «حسرت برد»!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر سپاهان به مصاف مس رفسنجان رفته که این دیدار شاهد تقابل محرم نویدکیا با تیم سابق خود یعنی زردپوشان اصفهان است. سپاهان با محرم نویدکیا هر 5 قهرمانی خود در لیگ برتر را بدست آورده و بدون حضور این شماره 4 سنتی قهرمانی را تجربه نکرده است.

ژوزه مورایس که در دو هفته اخیر نتوانسته پیروزی را تجربه کند این بار با اندیشه کسب سه امتیاز راهی رفسنجان شده  و به فکر زنده نگه داشتن امیدهای خود برای باقی ماندن در کورس قهرمانی است. مس رفسنجان که در هفته گذشته مقابل صنعت نفت متحمل شکست تلخی شد برای تثبیت جایگاه میانه جدولی خود از طلایی پوشان اصفهان پذیرایی می کنند.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، مجید نصیری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی، محمدحسین کریم‌زاده، سجاد شهباززاده


ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، محمد دانشگر، رضا شکاری، محمدجواد حسین‌نژاد، سیاوش یزدانی

بازی با فشار تیم سپاهان شروع شد و کاوه رضایی با یک ارسال به محوطه جریمه مس رضا اسدی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن نتوانتست خطر جدی را ایجاد کند. خطرات سپاهان رفته رفته جدی تر شد و در نهایت باز هم روی ارسال از جناحین در دقیقه 10 کاوه رضایی دروازه حامد لک باز شد.

این حمله باعث شد تیم مس روبه بازی هجومی بیاورد و به فکر جبران نتیجه باشد و شاگردان محرم نوید با چند شوت از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه پیام نیازمند امتحان کردند اما توپ های آن ها جایی در دروازه سپاهان نداشت.

سپاهان هم در دو مرحله فرصت باز کردن دروازه حامد لک را داشت که هم دروازبان مس و هم تیرک دروازه مانع گلزنی رضا اسدی و آریا یوسفی برای شاگردان مورایس شدند.

نیمه دوم بازی شاگردان محرم نویدکیا با اندیشه جبران شکست نیمه اول پا به زمین بازی گذاشتند و از دقایق ابتدایی روی دروازه سپاهان پرفشار ظاهر شدند و در نهایت در دقیقه ۶۰ بازی جلال الدین علی محمدی روی یک ضربه سر دروازه پیام نیازمند و تیم سابق خودش را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

مس رفسنجان که از این گل روحیه گرفته بود حملات خود را ادامه تا و در چند مرحله روی شوت از راه دور بازیکنان محرم نویدکیا شانس باز کردن دروازه سپاهان را داشتند که پیام نیازمند با واکنش های استثنایی خود مانع از این امر شد.

بازی در ادامه نیمه دوم در اختیار بازیکنان مس رفسنجان بود و سپاهان که کاملا متفاوت از نیمه اول ظاهر شده بود اگر شانس با آن ها یار نبود  ممکن همین یک امتیاز هم از دست بدهند که درنهایت با مس رفسنجان در بازی خارج از خانه خود به روال سه هفته گذشته لیگ به تساوی رسید و در نتیجه پشت سرهم هتریک کرد.

محرم نویدکیا هم در مقابل تیم سابق خود تن به شکست نداد و با ۳۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت، سپاهان هم با این نتیجه با ۴۸ امتیاز در رتبه سوم همچنان قرار دارد و نفس تراکتور را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیش از بیش حس می کند.

خلاصه بازی مس رفسنجان ۱-۱ سپاهان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6288
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار