loader
12:40
0
کد خبر : 5799

مس رفسنجان 1 گل‌گهر 1؛ دربی جذاب کرمان برنده نداشت

اختصاصی/ مارینوس اوزونیدیس بالاخره پس از سه شکست متوالی امتیاز گرفت و محرم نویدکیا همچنان به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.

مس رفسنجان 1 گل‌گهر 1؛ دربی جذاب کرمان برنده نداشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یکی از بازی‌های جذاب هفته هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر دربی  حساس دو تیم کرمانی لیگ یعنی مس رفسنجان و گل‌گهر بود که انگیزه‌های هر دوتیم به جذابیت های این بازی اضافه کرده بود.
گل‌گهر که سه هفته است که در لیگ رنگ برد را ندیده، به مصاف مسی رفت که از زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم شکست نخورده است.
مارینوس اوزونیدیس شاگردان خود را در شرایطی روانه این دیدار کرده که اگر نتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند، خطر سبقت تیم های شمس‌آذر و ذوب‌آهن را پشت سر خود بیش از بیش حس می‌کند. اما شرایط نویدکیا در مس رفسنجان کاملا متفاوت است و با توجه به شرایط و حضور در منطقه امن جدول با اندیشه های متفاوتی پا به این بازی گذاشته اند.

ترکیب مس‌رفسنجان: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان(20- عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محمدرضا اخباری،سامان فلاح، ابوالفضل رزاق‍پور، مهدی تیکدری، علیرضا کوشکی(70-اریک بایناما)،بهنام برزای، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، قائم اسلامی‌خواه،(70-مهدی ممی زاده) روبرتو تورس، سعید سحرخیزان

بازی در نیمه اول به شکل کاملا پایاپای از لحاظ خلق موقعیت و مالکیت توپ برای هر دو تیم دنبال شد و دروازه‌بان‌های هر دو تیم نقش بسزایی در بسته نگه داشتن دروازه های خود داشتند. مهمترین و جدی‌ترین خطر گل‌گهر در دقیقه 28 بازی و با حرکت ترکیبی روبرتو تورس دنبال شد و سانتر زیبای این بازیکن اسپانیایی به محوطه جریمه مس با ضربه سر سعید سحرخیزان همراه و دروازه حامد لک باز شد.
بعد از باز شدن دروازه مس بازیکنان نارنجی پوش حملاتی را روی دروازه اخباری طراحی کردند اما این محمدرضا اخباری بود که هر دفعه با عکس‌العمل‌های خود مانع باز شدن دروازه شد. در دقایق پایانی نیمه اول مهدی ترکمان به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و نتوانست شاگردان نویدکیا را همراهی کند.


نیمه دوم این مس رفسنجان بود که بازی را به قصد جبران نتیجه پرفشار شروع کرد و نهایتا در دقیقه 60 از روی نقطه کرنر این فرشید باقری بود که روند خوب هفته های گذشته خود را ادامه داد و قفل دروازه محمدرضا اخباری را بالاخره باز کرد.
ادامه نیمه دوم با حملات هر دو تیم همراه بود و حتی در دقایق پایانی روی یک ضد حمله گل‌گهر شانس باز کردن دروازه مس را داشت که حامد لک مانع این کار شد.

نهایتا بازی با همین نتیجه مساوی به پایان رسید و گل گهر پس از سه هفته شکست متوالی بالاخره این بار در دربی کرمان امتیاز گرفت. از آن طرف محرم نوید کیا هم همچنان به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد و هنوز تیمی نتوانسته که مچ این مربی را بخواباند.

برچسب ها
کد خبر : 5799
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار