loader
03:54
0
کد خبر : 5494

مس کرمان- چادرملو؛ نبرد لیگ یکی‌ها در جام حذفی

مس کرمان و چادرملو اردکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

مس کرمان- چادرملو؛ نبرد لیگ یکی‌ها در جام حذفی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ادامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار می‌شود. براساس قرعه‌کشی انجام شده، یکی از اتفاقات جالب‌توجه رویارویی دو تیم لیگ یکی در این مرحله است که باعث شده حضور یک نماینده از لیگ دسته اول فوتبال ایران در جمع 8 تیم برتر رقابت‌های جام حذفی مسجل باشد و چهره این نماینده بعد از دوئل تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان مشخص خواهد شد.

آن‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ یک اولین بازی رسمی خود را برگزار کردند اما این بار در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. چادرملو به واسطه نتایج خوبی که در این فصل لیگ دسته اول کسب کردند، در حال حاضر با 57 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته‌ و پس از خیبر خرم‌آباد، اصلی‌ترین مدعی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود.

تنها مصاف رسمی دو تیم در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک بود که آن‌ها در یزد بازی جذاب و پرگلی به نمایش گذاشتند و نهایتا بازی دو تیم با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. 

تیم چادرملو برای رسیدن به این مرحله از مسابقات ابتدا تیم آریو اسلامشهر را در ضربات پنالتی حذف کرد و در مرحله قبل دست به کار بزرگی زد و فولاد خوزستان لیگ برتری را در اهواز یک - صفر شکست داد تا به این مرحله برسد.

در مقابل تیم مس کرمان هم با عبور از دریا بابل در مرحله اول، در بازی‌های دور قبل در تربت حیدریه تیم سپنتا را با 6 گل شکست داد و به این بازی رسید. تیم چادرملو که در سه بازی قبلی خود در رقابت های لیگ یک موفق به کسب پیروزی نشده، قطعا در بازی برابر مس کرمان در جام حذفی با تمام قوا شرکت خواهد کرد و در سوی مقابل بازیکنان مس کرمان هم در اندیشه تداوم راه جذاب خود در مسابقات جام حذفی هستند و ابه همین دلیل شاهد یک بازی جذاب و دیدنی خواهیم بود.

برچسب ها
کد خبر : 5494
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار