loader
19:01
0
کد خبر : 9917

اتفاق جالب؛ مصاحبه یک سایت ایتالیایی‌ با ناصر ابراهیمی درباره طارمی!

یکی از سایت‌های هواداری باشگاه اینتر مصاحبه‌ای اختصاصی با مربی سابق پرسپولیس انجام داده است.

اتفاق جالب؛ مصاحبه یک سایت ایتالیایی‌ با ناصر ابراهیمی درباره طارمی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ انتقال مهدی طارمی به باشگاه اینترمیلان در آستانه رسمی شدن قرار دارد.

پس از حضور طارمی در شهر میلان برای عقد قرارداد با تیم اینتر، رسانه FcInterNews.it که از رسانه‌های معتبر اطراف باشگاه اینتر است، با ناصر ابراهیمی در خصوص طارمی مصاحبه‌ای را انجام داده است! مربی سابق پرسپولیس، در بوشهر با مهدی طارمی کار کرده و این رسانه، به همین خاطر توانسته با دستیار سال‌های دور علی پروین ارتباط بگیرد. ناصر ابراهیمی در خصوص انتقال طارمی به اینتر و دوران جوانی او صحبت‌هایی را با این رسانه ایتالیایی انجام داده است.

کار با طارمی در جوانی

دو سال در بوشهر، زادگاه طارمی کار کردم. در مدت حضورم در آنجا، بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی کردم. پدر مهدی که خودش فوتبالیست بود، به‌عنوان دستیار من در باشگاه ایرانجوان بوشهر کار می‌کرد. برادر بزرگش مجتبی هم یک مدافع میانی عالی بود. مهدی زمانی که تنها 16 سال داشت، به همراه پدرش پیش من آمد و پرسید آیا می‌تواند با تیم تمرین کند یا نه. وقتی برای اولین بار بازی طارمی را به‌عنوان یک استعدادیاب دیدم، فهمیدم او بازیکنی بسیار خوب است. سپس او را به علی دوستی مهر، مربی تیم ملی زیر 20 سال ایران معرفی کردم. اما پس از یک هفته حضور در این تیم، نام طارمی از لیست خط خورد. بعدها طارمی به خدمت سربازی رفت و سپس علی دایی، سرمربی پرسپولیس او را به این تیم آورد. این نقطه شروع مهدی در مسیر ستاره شدن بود که او را به قطر، سپس اروپا و در نهایت پورتو رساند.

تصمیم طارمی برای پیوستن به اینتر 

اگر طارمی از من سوال می‌کرد، به او توصیه می‌کردم در پرتغال بماند. من از انتخاب او برای رفتن به اینتر غافلگیر و شگفت زده شدم، اما امیدوارم او بتواند در آنجا موفق باشد. موفقیت مهدی در اینتر بستگی به زمان در دسترس او خواهد داشت. او می‌داند که فوتبال ایتالیا قوی، سریع و رقابتی است اما او بازیکنی با ذهنیت هجومی است. به نظر می رسد اگر ذهنیتی درست و فرصت بازی داشته باشد، می‌تواند همان موفقیتی را که در پورتو به‌دست آورده بود، کسب کند.

نیمکت‌نشینی احتمالی طارمی 

مهدی بازیکن صبوری است اما اگر فرصت بازی پیدا کند، می‌تواند مهارت‌هایش را نشان بدهد. بازیکنی که وارد فوتبال ایتالیا می‌شود نیاز به تجربه دارد و مهدی هم از این قاعده مستثنی نیست. او می‌داند فوتبال ایتالیا با آن رقابت شدیدش، با فوتبال پرتغال متفاوت است و فوتبال برای مردم این کشور معنای زیادی دارد. مهدی پس از مطالعه و بررسی مهاجمان اینتر، تصمیم آگاهانه‌ای برای انتقال به این تیم گرفت.

برچسب ها
کد خبر : 9917
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار