loader
03:33
0
کد خبر : 2990

مصدومیت وحشتناک در بازی رئال مادرید و والنسیا؛ کسی جرات نگاه کردن نداشت!

اختصاصی / در جریان دیدار دو تیم والنسیا و رئال مادرید و در پی برخوردی که بین دیاخابی و شوامنی رخ داد، مدافع والنسیا به طرز وحشتناکی دچار مصدومیت شد. شدت مصدومیت در حدی بود که بازیکنی جرات نداشت حتی به پای او نگاه کند.

مصدومیت وحشتناک در بازی رئال مادرید و والنسیا؛ کسی جرات نگاه کردن نداشت!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در جریان دیدار دو تیم رئال مادرید و والنسیا که شب گذشته در ورزشگاه مستایا برگزار شد و با تساوی ۲-۲ دو تیم به پایان رسید، یک اتفاق وحشتناک همه را شوکه کرد. در دقیقه ۸۶ بازی بود که برخورد شوامنی و مختار دیاخابی باعث مصدومیت بازیکن والنسیا شد. شدت مصدومیت پای او به حدی بود که بازیکنی جرات نگاه کردن به پای او را نداشت و چهره بازیکنان حاضر در زمین گویای همه چیز بود.

بلینگهام سریعا از اعضای کادر پزشکی خواست تا وارد زمین شوند؛ گایا بازیکن والنسیا به هم تیمی‌اش نزدیک شده بود و سعی می‌کرد تا او را آرام کند ولی بیشتر بازیکنان حتی دل نگاه کردن به پای او را نداشتند.

این مصدومیت در شرایطی اتفاق افتاد که مودریچ یک ضربه ایستگاهی زد و توپ ارسالی او بی‌صاحب مانده بود. در نبرد برای تصاحب توپ، چند بازیکن حضور داشتند. شوامنی در آستانه ورود به محوطه جریمه تعادلش را از دست داد و با دیاخابی برخورد کرد و روی پای راست دیاخابی، مدافع والنسیا افتاد تا این مصدومیت سخت رقم بخورد.

با دیدن پای دیاخابی، وحشت چهره بازیکنان را فرا گرفت. تعدادی دست‌هایشان را روی سرهایشان گذاشته بودند؛ تعدادی از صحنه دور می‌شدند و برخی دیگر هم از کادر پزشکی کمک می‌خواستند.

در نهایت مختار دیاخابی که پایش کاملا از حالت طبیعی خارج شده بود، با برانکارد از زمین بیرون برده شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل گردید.

روبن باراخا، سرمربی والنسیا که به شدت نگران سلامت بازیکنش بود، در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «این بدترین اتفاق بود. او بازیکن مهمی برای ماست که با بدشانسی دچار چنین مصدومیتی شد. باید ببینیم که تشخیص پزشکان چه خواهد بود. برخی مسائل از کنترل ما خارج است.»

در ادامه تصاویری از این لحظات را مشاهده می‌کنید:

برچسب ها
کد خبر : 2990
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار