loader
04:20
0
کد خبر : 4318

مظفری‌زاده: داور می توانست وقت اضافه بیشتری اعلام کند

اختصاصی/ مدیر تراکتور گفت: داور قضاوت خوبی در بازی سنگین با سپاهان داشت اما می‌توانست وقت اضافه بیشتری اعلام کند.

مظفری‌زاده: داور می توانست وقت اضافه بیشتری اعلام کند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سعید مظفری زاده، مدیر تیم فوتبال تراکتور در گفتگو با خبرنگار سایت فوتبال برتر درباره دیدار شب گذشته این تیم مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و مهم‌تر از آن حضور پرشمار هواداران تراکتور بود که یک شب تاریخی رقم زدند. به نظر من فضای استادیوم غرور انگیز بود.

او ادامه داد: بازیکنان هم خوب بازی کردند و از کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها تمام تلاش شان را کردند که سه امتیازی بازی خانگی را کسب کنند اما این اتفاق رخ نداد. با این حال آنها و کادرفنی تلاش‌شان را کردند و هواداران هم این موضوع را می‌دانند.

مظفری‌زاده در خصوص علماکرد تیم داوری در بازی تراکتور و سپاهان گفت: بازی سنگینی بود و همه این موضوع را می‌دانستند. با این وجود تیم داوری عملکرد خوبی داشت و آقای عرب‌براقی هم خیلی خوب سوت زد اما برای وقت اضافه نیمه دوم می‌توانست زمان بیشتری اعمال کند.

مدیر تراکتور در مورد درگیری‌های آخر بازی بین شجاع خلیل‌زاده و ژوزه مورایس هم گفت: درگیری خاصی رخ نداد و یک موضوع ساده بود. بیشتر صحبت درباره وقت اضافه نیمه دوم بود که دو طرف با تیم داوری صحبت می کردند. 

مظفری‌زاده در پایان گفت: از هواداران و مسئولان استانی تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را مهیا کردند تا یک شب تاریخی رقم بخورد.

برچسب ها
کد خبر : 4318
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار