loader
11:32
0
کد خبر : 7401

ملوان - آلومینیوم؛ جدال برای رتبه پنجمی

ملوان و آلومینیوم امروز در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که دوئل این دو تیم را می‌توان جدال برای رتبه پنجمی لقب داد.

ملوان - آلومینیوم؛ جدال برای رتبه پنجمی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر که تغییر خاصی در جدول ایجاد نمی‌کند، امروز بین ملوان و آلومینیوم در بندر انزلی برگزار می‌شود. دیداری که در بازی رفت و در اراک با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ملوان با مهدی تارتار لیگ را فوق العاده شروع کرد و حتی ادعای کسب سهمیه آسیایی هم داشت اما در ادامه راه با افت شدیدی روبرو شد و به تدریج از بالای جدول فاصله گرفت اما همچنان در رده پنجم جدول قرار دارد. اگر امروز انزلیچی‌ها نتوانند از آلومینیوم سه امتیاز را بگیرند، ممکن است این جایگاه‌شان به خطر بیافتد. البته شاگردان مهدی تارتار تا همین جای لیگ هم کار بزرگی کرده‌اند اما انگیزه بالایی هم برای حفظ رتبه پنجمی دارند.

در سمت مقابل آلومینیوم هم از تیم‌های خوب این فصل بوده که با هزینه کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در لیگ برتر جزو تیم‌های میانه جدولی محسوب می‌شود و البته در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده است.

آلومینیوم در بازی امروز مقابل ملوان این فرصت را دارد با کسب برتری مقابل ملوان، در صورت برنده نشدن ذوب آهن و شمس آذر حتی به رتبه پنجم جدول برسد و لیگ را با این رتبه فوق‌العاده به پایان برساند. در حال حاضر ملوان با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جای دارد و آلومینیوم با ۳۸ امتیاز هشتم است.

برچسب ها
کد خبر : 7401
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار