loader
04:00
0
کد خبر : 5195

ملوان- سپاهان؛ بازی جذاب بالای جدولی‌ها در انزلی

ملوان و سپاهان در حالی مقابل هم قرار می‌‌گیرند که سفیدپوشان انزلی فصل قبل با تساوی مقابل سپاهان قهرمانی را از این تیم گرفتند.

ملوان- سپاهان؛ بازی جذاب بالای جدولی‌ها در انزلی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ملوان در انزلی میزبان سپاهان است. این دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که ملوانی‌ها فصلی رویایی را سپری می‌کنند و با مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند. 

در طرف مقابل اما سپاهان که فصل را درخشان شروع کرده بود، ناچهان دچار بحران شد و 6 شکست در 10 هفته اخیر آنها را از رسیدن به صدرجدول دور کرد. سپاهان در حالی مقابل ملوان قرار می‌گیرد که دیدار برگشت دو تیم در فصل گذشته با تساوی 1-1 به پایان رسید و آن تساوی باعث از دست رفتن قهرمانی سپاهان شد. شاگردان مورایس با پیروزی در دربی عقب افتاده اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کردند و با هواداران خود آشتی کرده‌اند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده‌بندی شده‌اند.

تیم مهدی تارتار شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ برتر است و توانسته در ۱۶ بازی، به اندازه تمام امتیازات فصل گذشته ملوان امتیاز کسب کند. آن‌ها در استادیوم سیروس قایقران پرسپولیس و تراکتور را متوقف کردند و در خارج از خانه سپاهان را شکست دادند. ملوان در حال حاضر با ۳۸ امتیاز پس از سپاهان در جایگاه ششم جدول قرار دارد و باید دوباره با تیم پرمهره سپاهان بازی کند.

بازی رفت دو تیم از هفته نهم در ورزشگاه نقش‌جهان با قضاوت پیام حیدری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳-۲ملوان به پایان رسید. شاگردان مهدی تارتار پس از اینکه نتوانستند از پرسپولیس در تهران امتیاز بگیرند، حالا تلاش می‌کنند نماینده طلایی‌پوش اصفهان را بیشتر از همیشه از بالای جدول دور کنند.

مرتضی منصوریان، داور مشهدی فوتبال ایران به‌عنوان داور مسابقه حساس تیم‌های سپاهان و ملوان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انتخاب شده است.

برچسب ها
کد خبر : 5195
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار