loader
13:54
0
کد خبر : 6910

ملوان - مس رفسنجان؛ مچ‌اندازی برای پایانی شایسته‌تر

ملوان و مس رفسنجان امروز محکوم به برد هستند تا جایگاه بهتری در پایان فصل داشته باشند.

ملوان - مس رفسنجان؛ مچ‌اندازی برای پایانی شایسته‌تر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، ملوان در انزلی میزبان مس رفسنجان است. دوئلی که در دور رفت، با چهار گل به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

حالا دو تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که شرایط فعلی ملوان اصلا با نیم فصل اول لیگ برتر قابل قیاس نیست. قوی‌های سپید در نیم فصل دوم با افتی باورنکردنی روبه رو شدند؛ به طوری که در 6 بازی اخیر نتوانسته‌اند بردی به دست بیاورند و همین باعث شده نتواند در بین 4 تیم بالای جدول قرار بگیرند. انزلیچی‌ها اکنون فاصله‌ای 7 امتیازی با تیم چهارم پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه اگر شاگردان مهدی تارتار نتوانند در 3 بازی پایانی لیگ هم طعم برد را بچشند، حتی جایگاه فعلی‌شان یعنی رتبه پنجم هم به خطر می‌افتد. در واقع ملوان برای ماندن در جمع 5 تیم برتر جدول، حتما باید در بازی خانگی امروز مقابل مس به پیروزی برسد تا روزهای سخت برای تارتار و شاگردانش تمام شوند.

در سمت دیگر میدان هم مس رفسنجانی قرار دارد که با محرم نویدکیا به طور ناگهانی متحول شده. مس با نویدکیا نتایج خوبی گرفته و این سرمربی جوان از زمان حضورش در رفسنجان، فقط یک بار شکست خورده است.

مسی‌ها هفته گذشته موفق شدند در تبریز، تراکتور را شکست دهند و به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی برسند. به همین دلیل امروز با روحیه مناسبی در زمین سبز انزلی به میدان خواهند رفت. البته مس در هفته‌های اخیر در لیگ برتر، نوسان زیادی را تجربه کرده و در 7 بازی اخیرش، تنها یک بار به عنوان تیم پیروز به خانه برگشته است. شاید اگر همان روند خوب شاگردان نویدکیا ادامه پیدا می‌کرد، این تیم می‌توانست با رتبه ای تک‌‌رقمی لیگ را به پایان رساند.

با تمام این اوصاف، پیروزی مقابل ملوان می‌تواند امیدهای شاگردان محرم را برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول زنده کند؛ به شرطی که مسی‌ها در هفته‌های باقیمانده مقابل رقبای خود، پیروز شوند.

در حال حاضر ملوان با ۴۰ امتیاز پنجم است و مس رفسنجان با ۳۲ امتیاز در رده دهم جای گرفته است.

برچسب ها
کد خبر : 6910
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار