loader
11:21
0
کد خبر : 3239

ملوان یک‌- صفر گل‌گهر/ قوی سپید در آسمان‌ها!

تیم جذاب و شایسته مهدی تارتار با پیروزی ارزشمند خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان خودش را تا رده سوم جدول رده‌بندی بالا کشید.

ملوان یک‌- صفر گل‌گهر/ قوی سپید در آسمان‌ها!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر، ملوان شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ برتر در بندر انزلی میزبان گل‌گهر سیرجان بود. دیداری که در بازی رفت و در سیرجان با تساوی یک- یک به پایان رسیده بود.

ملوان با وجود اینکه نیم فصل دوم را با بردی حساس در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به پایان رساند اما در دو هفته اخیر با کسب دو تساوی نتوانسته بود به پیشروی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد. در سمت مقابل گل‌گهر از جمله تیم‌‌هایی بوده که نتایج خوبی در شروع لیگ در نیم فصل دوم گرفته و توانسته ۷ امیتاز از ۹ امتیاز ممکن را به دست بیاورد و به جدول مسابقات بازگردد. 

نیمه اول این بازی روندی برابر داشت و دو تیم سعی داشتند با خلق موقعیت خلاقانه خود را به دروازه یکدیگر نزدیک کنند اما در این امر ناکام بودند و بیشتر احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند. البته ملوان با استفاده از شرایط میزبانی عملکرد تهاجمی‌تری نسبت به گل‌گهر داشت و موقعیت‌های بیشتری نسبت به گل گهر ایجاد کرد.

مهم‌ترین موقعیت نیمه اول نصیب ملوان شد که ضربه خوب و خطرناک مجید عیدی توسط اخباری دفع شد تا یک موقعیت عالی برای ملوانی‌ها از دست برود. در نیمه دوم تا حدود دقیقه ۶۰ بازی بدون هیچ موقعیت خاصی دنبال شد اما در دقیقه ۶۴ موقعیت فوق‌العاده بازیکنان ملوان برای باز کردن دروازه گل‌گهر به سادگی از دست رفت. توپ ارسال شده توسط ملوانی‌ها پس از خروج اشتباه اخباری، با شوت عمری همراه شد اما مسیج زاهدی این توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

در دقیقه ۷۹ ملوان توانست به گل برسد. محمد عمری با یک حرکت زیرکانه یک پنالتی حساس برای ملوان گرفت تا محمدرضا سلیمانی در کمال خونسردی آن را بر خلاف جهت حرکت اخباری وارد دروازه تیم کرمانی کند. این در حالی بود که گل‌گهر در آخرین ثانیه‌های مسابقه یک موقعیت گل داشت که با سوپرسیو حبیب فرعباسی، دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا سه امتیاز ارزشمند خانگی به حساب شاگردان مهدی تارتار واریز شود.

با این نتیجه ملوان با ۳۲ امتیاز و البته سه بازی بیشتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول ایستاد و گل‌گهر با ۳۰ امتیاز به رده ششم جدول سقوط کرد.

خلاصه بازی ملوان ۱-۱ گل گهر را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3239
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار