loader
22:38
0
کد خبر : 6963

ملوان 0 - 1 مس رفسنجان؛ جادوی بزرگ محرم در انزلی

در ادامه روند خوب مس رفسنجان در نیم فصل دوم، ملوان هم حریف این تیم نشد و شاگردان محرم موفق به شکست این تیم شدند.

ملوان 0 - 1 مس رفسنجان؛ جادوی بزرگ محرم در انزلی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مصاف تیم‌های پنجم و دهم جدول بین تیم‌های ملوان و مس رفسنجان که در ورزشگاه سن‌سیروس انزلی برگزار شد؛ دیدار چندان هیجان‌انگیزی نبود و در نهایت این مسابقه با تک گل سجاد شهبارزاده در دقیقه ۵۲ به نفع شاگردان محرم نوید کیا به پایان رسید.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، جلال مدحی و سهیل فداکار

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، محمد مهدی محبی، سعید واسعی، رضا دهقانی، سجاد شهباز‌زاده

ملوان بندرانزلی امشب در خانه میزبان مس رفسنجان بود؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان مهدی تارتار به دنبال آن بودند تا از وضعیت بحرانی خارج شوند و مسی‌ها هم با انگیزه کسب 3 امتیاز و نزدیک‌شدن به جمع تیم‌های دارای رتبه تک‌رقمی به انزلی سفر کرده بودند. بازی در نیمه نخست، پرافت‌وخیز دنبال شد اما خبری از ردوبدل‌شدن گل نبود و اتفاق مهم نیمه نخست، مصدومیت زودهنگام رامتین سلیمان‌زاده و خروج این مدافع باتجربه از ترکیب نارنجی‌پوشان بود.

شاگردان نویدکیا در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کردند و سرانجام با وجود درخشش حبیب فرعباسی در خط دروازه ملوان، سجاد شهباززاده در دقیقه 52 توانست دروازه تیمِ شمالی را باز کند. بعد از گلزنی شهباززاده، مهدی تارتار با تعویض‌های خود به دنبال تغییر جریان بازی به سود تیم خود بود اما تلاش ملوانی‌ها برای ثبت گل تساوی بی‌ثمر بود تا در شب گلزنی سجاد شهباززاده، نارنجی‌پوشان 3 امتیاز ارزشمند را در انزلی به‌دست آورند و تیره‌روزی‌های ملوان ادامه‌دار شد.

ملوانی‌ها با پذیرش دومین باخت پیاپی و تحمل هشتمین شکست فصل، 40 امتیازی باقی ماندند و موقعیت‌شان در رتبه پنجم جدول تغییری نکرد و خطر از دست دادن این جایگاه همچنان سفیدپوشان را تهدید می‌کند. مس رفسنجان هم با 35 امتیاز در رتبه دهم جدول موقعیت خود را تثبیت کرد و حالا تنها یک امتیاز با گل‌گهرِ رده هشتمی فاصله دارد! شاگردان مهدی تارتار روز سه‌شنبه هشتم خردادماه باید در تبریز به مصاف تراکتور بروند و مس رفسنجان هم میزبان استقلال خوزستان است.

خلاصه بازی ملوان ۰-۱ مس رفسنجان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6963
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار