loader
22:03
0
کد خبر : 7457

ملوان 1 - 1 آلومینیوم؛ تقسیم امتیازات به سود ذوب‌‌آهن

دیدار تیم‌های ملوان و آلومینیوم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

ملوان 1 - 1 آلومینیوم؛ تقسیم امتیازات به سود ذوب‌‌آهن

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیدار تیم‌های ملوان و آلومینیوم اراک در هفته سی‌ام لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز‌ها رضایت دادند.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، سینا سعادتمند، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی و محمدرضا سلیمانی

ترکیب آلومینیوم اراک:احمد گوهری - میلاد بدرقه - بهروز نوروزی فرد - مهران موسوی - بهرام گودرزی - یونس اکبرپور - امین جهان کهن - عارف حاجی عیدی - محمد امین کاظمیان - مهدی لیموچی - شروین بزرگ

ملوان با تساوی که در این مسابقه کسب کرد جایگاه پنجم را تقدیم ذوب آهن کرد و آلومینیوم اراک در رتبه هشتم جدول باقی‌ماند تا فصل اینچنین برای آنها به پایان برسد.

این مسابقه از سرعت انتقال توپ خوبی برخوردار بود و دو تیم با سرعت دادن به مسابقه سعی به خلق موقعیت داشتند اما گل‌های زیادی رد و بدل نشد.

تک گل ملوان را در این مسابقه رضا جعفری از نقطه پنالتی و گل آلومینیوم اراک را کاپیتان این تیم امیر نوری با شوت سرکش به ثمر رساندند.

ملوان که مدت‌ها در رده پنجم قرار داشت، با این تساوی و 41 امتیازی شد با توجه به برد ذوب‌آهن یک پله سقوط کرد و ششم شد. آلومینیوم هم با گل دقیقه 90 خود یک رده صعود کرد و با 39 امتیاز هفتم شد.

برچسب ها
کد خبر : 7457
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار