loader
16:32
0
کد خبر : 9826

منچستریونایتد و پیشنهاد دوم برای جذب جرد برنتویت

منچستریونایتد تلاش خود برای جذب مدافع میانی اورتون را ادامه خواهد داد.

منچستریونایتد و پیشنهاد دوم برای جذب جرد برنتویت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ساعاتی پیش منچستریونایتد دومین پیشنهاد خود را برای جذب جرد برنتویت ارائه کرد. براساس خبر فابریتزیو رومانو، ارزش این پیشنهاد 45 میلیون پوند برآورد شده که در کنار آن بند پاداش پنج میلیون پوندی نیز گنجانده شده است. اورتون که ماه گذشته پیشنهاد 8+35 میلیون پوندی را رد کرده بود، هنوز واکنشی به پیشنهاد جدید شیاطین سرخ نشان نداده است. از نظر تافی‌ها، برنتویت به عنوان یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید انگلیس، دو برابر ارزش‌گذاری یونایتد قیمت دارد. اورتون فصل گذشته با دریافت 51 گل در 38 بازی، یکی از بهترین خط دفاع‌های لیگ برتر را در اختیار داشت. برنتویت پیش‌تر برای انتقال به اولدترافورد با دستمزد 160-170 هزار پوندی به توافق شخصی دست یافته است.

گفتنی است منچستریونایتد امیدوار بود اورتون با توجه به مشکلات قوانین مالی لیگ برتر، پیش از پایان ماه ژوئن مجبور به فروش جرد برنتویت شود. با این حال، این باشگاه طی همکاری با استون ویلا، قوانین مالی را دور زد و اکنون موضع ضعیفی مقابل مدیران منچستریونایتد نخواهد داشت. گروه اینئوس در کنار برنتویت، انتقال ماتیاس دلیخت را نیز دنبال می‌کند و قصد دارد این بازیکن را به خط دفاع اریک تن هاخ اضافه کند. 

تکمیلی: دیوید اورنستین از احتمال بالای رد دومین پیشنهاد منچستریونایتد خبر داد. اورتون مانند گذشته ارزش جرد برنتویت را در حد بازیکنانی مثل هری مگوایر، وسلی فوفانا و یوشکو گواردیول می‌بیند. بنابراین، منچستریونایتد با پیشنهاد 50 میلیون پوندی خود هیچ‌شانسی نخواهد داشت. 

برچسب ها
کد خبر : 9826
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار