loader
23:00
0
کد خبر : 14155

مهاجری: اگر VAR بود ما 3 امتیاز بیشتر داشتیم

سرمربی خیبر خرم‌آباد راجع به تساوی تیم خود برابر فولاد در اهواز صحبت کرد.

مهاجری: اگر VAR بود ما 3 امتیاز بیشتر داشتیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ خیبر خرم‌آباد در دیدار با فولاد خوزستان در اهواز به یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه رسید.

رضا مهاجری سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد در پایان این مسابقه از کیفیت تیم خود و فولاد تمجید کرد.

روند مسابقه 

به 2 تیم خسته نباشید می‌گویم. خیلی محکم شروع کردیم، یک تیر زدیم که نمی دانم کدام سمت خط بود و مهم نیست. مهم شکل فوتبال بود که 2 تیم صاحب موقعیت‌هایی بودند و هر 2 تیم می‌توانستند برنده باشند. من دیروز گفته بودم که می‌آییم و می‌جنگیم و همین هم شد. از طرفداران هم تشکر می‌کنم. به نظرم جام‌ها و نتایج می‌آید و می‌رود ولی امروز هواداران فولاد انجام دادند که برای من جای شور و شعف بود. امروز تیم ما را هم تشویق کردند و نه ناسزایی بود و امیدوارم به تمامی ورزشگاه‌ها باید سرایت کند. 

تقویت تیم با بازیکنان جدید

به یکی دو بازیکن نیاز داریم که امیدواریم بتوانیم بخریم. مدیریت نیز به دنبال بازیکن خریدن است و در تلاش هستند که تیم کامل شود. ما امروز در یک جاهایی دچار افت شدیم ولی خداراشکر توانستیم مقابل تیم فولاد به بازی بازگردیم. ضد فوتبال هم نبودیم و شاید این شائبه پیش بیاید که دروازه‌بان خیبر خودش را زمین انداخت ولی هفته گذشته کف پایش دچار سوختگی شده بود و با تلاش پزشکان به بازی رسید. تیمی که برای سال اول لیگ برتر را تجربه می‌کند باید از این تیم چه توقعی داشت؟ سهمیه بگیرد یا قهرمان بشود؟ نه. عبدی در 3 جبهه دارد می‌جنگد. من بارها گفتم که رئال مادرید با همه عظمتش وقتی داشت ورزشگاه را آماده می‌کرد هیچ خریدی انجام نداد.

جایگاه خیبر در جدول

اگر VAR بود شاید 3 امتیاز بیشتر می‌توانستیم داشته باشیم. سپاهان تیمی متمول بود و بیاید ببرد و نوش جانش ولی کارشناسان هر 2 گل را مردود اعلام کرد و من دلم برای بازیکنان و هواداران سوخت. ما جاه طلب هستیم و این را نشان دادیم. می‌جنگیم و تا کجا زورمان برسد، دست من نیست.

برچسب ها
کد خبر : 14155
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار