loader
17:21
0
کد خبر : 14413

موتا: خوب بودیم اما باید از این هم بهتر باشیم

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، معتقد است تیمش هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده و بهتر از این خواهد شد.

موتا: خوب بودیم اما باید از این هم بهتر باشیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در نخستین بازی از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با برتری پرگل ۳-۱ از سد میهمانش آیندهوون گذشت تا بازگشت باشکوهی به چمپیونز لیگ بعد از سه سال داشته باشند.

وستون مک کنی یکی از ستاره‌های یوونتوس در بازی امشب بود. تیاگو موتا با تمجید از عملکرد ستاره جوان تیمش و دلیل فیکس بودن او صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد:

مک کنی را به اندازه سایر بازیکنان دوست دارم. امروز روزی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و از این بابت بسیار خوشحالم.
عملکرد کل تیم در بازی امروز خوب بود و از همه شاگردانم ممنونم. وظیفه من این است که بهترین یازده نفر را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم. مک کنی در روزهای اخیر بسیار آماده در تمرینات ظاهر شده بود و به همین دلیل فرصت فیکس بودن را به دست آورد و به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

عملکرد دوشان ولاهوویچ

دوشان ولاهوویچ امروز یک پاس گل به نیکو گونزالس داد اما در نیمه دوم یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی یوونتوس را از دست داد. او تا اینجای فصل در پنج بازی تنها دو گل به ثمر رسانده است اما تیاگو موتا هرگز نگران عملکرد مهاجم جوان تیمش نیست و گفت: اصلا جای نگرانی نیست.

دوشان همواره خودش را ثابت کرده و من از عملکرد او کاملا راضی هستم. درسته که امروز گل نزد اما در مجموع بسیار خوب و موثر بازی کرد. هنوز به حداکثر توانش نرسیده و قطعا در ادامه فصل گل‌های بیشتری از او می‌بینید. برای من مهم این است که ولاهوویچ با همه توان در زمین حاضر می‌شود.

درخصوص نقاط ضعف یوونتوس تا اینجای فصل 

امروز که تقریبا در همه قسمت‌های زمین از حریف برتر بودیم. اگرچه می‌توانستیم از ضدحملات استفاده بیشتری داشته باشیم.
در مجموع مهم نتیجه بود که خوشبختانه با برد ما به پایان رسید. قطعا ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف‌ کنیم. شنبه بازی مهمی در سری آ پیش رو داریم.

گفتنی است یوونتوس روز شنبه در هفته پنجم رقابت‌های سری آ، میزبان ناپولی خواهد بود که این روزها با آنتونیو کونته نتایج خوبی گرفته است‌.

برچسب ها
کد خبر : 14413
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار