loader
18:06
0
کد خبر : 8473

مورایس:آینده من ربطی به بازی فردا ندارد / با VAR عدالت رعایت می‌شود

سرمربی سپاهان گفت: فردا با تمام تلاش برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما آینده من ربطی به این قهرمانی ندارد.

مورایس:آینده من ربطی به بازی فردا ندارد / با VAR عدالت رعایت می‌شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل مس رفسنجان در فینال جام حذفی، گفت: بازی سپاهان و مس، بازی آخر امسال است. امیدوارم از همه مسابقات امسال لذت برده باشید و رقابت جام حذفی که به فینال آن رسیدیم. امیدوارم از کیفیتی که تیم‌ها نشان دادند، راضی باشید. در مورد فینال جام حذفی هم باید بگویم امیدوارم، ساماندهی موردنیاز برای حضور مردم و تماشای این مسابقه فراهم شود، حتی جوی که داخل ورزشگاه برقرار است نشان‌دهنده فرهنگ ایران باشد. یک بار دیگر می‌گویم، این دیدار فینال جام حذفی است که دو تیم خوب و باکیفیت در این بازی مقابل هم  قرار می‌گیرند. امیدواریم هر دو تیم نماینده خوبی برای فوتبال کشور باشیم. امیدوارم کیفیت و بازی خوبی که قرار است را از دو تیم شاهد باشیم.

کارنامه قبولی؟

 مورایس در واکنش به این سؤال که اگر سپاهان قهرمان جام حذفی نشود او کارنامه قبولی نمی‌گیرد، گفت: اگر قرار باشد به زندگی نگاه کنیم راه‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد. این نوع فکر هم یک نوع آن است.

پیشنهاد از تیم ملی کره جنوبی؟

سرمربی سپاهان درباره اینکه یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی کره جنوبی است، ادامه داد: همیشه شایعه در مورد خیلی چیزها هست، مخصوصاً قبل و بعد بازی‌ها. مردم می‌توانند در مورد هر چیزی صحبت کنند البته من به همه آنها حتی شایعه‌ها هم احترام می‌گذارم. فعلاً من اطلاعی در این مورد ندارم، ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. فقط زمانی می‌توانیم مطمئن شویم که واقعاً آن اتفاق بیفتد.

ادامه همکاری با سپاهان؟

مورایس درباره اینکه آیا ادامه همکاری‌اش  با سپاهان منوط به قهرمانی در جام حذفی است یا به کارشان ادامه خواهند داد، گفت: اصلاً هیچ بستگی وجود ندارد. برای من که چنین چیزی نیست. فردا یک بازی و فینال جام حذفی است، بنابراین آینده من هیچ وابستگی به بازی فردا ندارد. آینده من به کیفیت کارم وابستگی دارد. آن جوری که حداقل من می‌بینم اینطوری  است. شاید بعضی از مردم که شاهد این ماجرا هستند، کیفیت من برای‌شان وابسته به بازی فردا باشد که من می‌توانم احترام بگذارم. من راحتم، مشکلی ندارم و هر اتفاقی هم که قرار باشد فردا می‌افتد. واضح است که بابت اتفاق رخ داده در طول فصل خوشحال نیستم. به‌عنوان یک انسان و شخص بابت این موضوع خوشحال نیستم و امیدوارم آینده برای همه خیلی خوب باشد. اینطور نیست که به خودم بگویم اگر این اتفاقات نمی‌افتاد چه می‌شد؟ اگر، اگر، اگر... ما با اگر زندگی نمی‌کنیم. زندگی اینطور نیست، ولی شاید این را بگویم که کیفیت ما به شکلی نبود که بتوانیم از پس مشکلات پیش‌آمده بربیاییم، ولی دیگر بهترین خودمان را ارائه کردیم.

شناخت از نویدکیا

او در مورد شناختش از کار نویدکیا و سابقه حضور این مربی در تیم فوتبال سپاهان جواب داد: برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم همانطور که برای خودم آرزوی موفقیت دارم. خیلی احترام خاصی برای‌شان قائل هستم.

یورو؟

مورایس راجع به بازی پرتغال - جمهوری چک در جام ملت‌های اروپا 2024، گفت: همیشه مهم است که اینطور رقابت‌ها با پیروزی شروع شود. این روزها می‌دانید که کیفیت‌ها، برنامه و ساختار اروپا در فوتبال چطور است و چطور پیش می‌روند. بنابراین در چنین شرایطی مهم است که چطوری بازی اول‌تان را شروع کنید. هیچ حریف ساده‌ای  هم در تورنمنت نخواهید داشت. مهم این بود که پرتغال برنده شود حتی در دقیقه آخر!

تاثیر VAR؟

مورایس راجع به اینکه کیفیت چمن آزادی و استقرار کمک داور ویدیویی چقدر در بازی فینال جام حذفی می‌تواند به سپاهان کمک کند،اضافه کرد: فکر می‌کنم نه تنها سپاهان، بلکه فوتبال ایران نیاز به چمن باکیفیت دارد. البته نه فقط چمن باکیفیت، بلکه ورزشگاه باکیفیت هم نیاز دارد که بتوانیم برای فوتبال ایران، هواداران و پخش زنده ارزش بگذاریم. یعنی می‌توان گفت چمن خوب اجازه می‌دهد پتانسیل خوبی که دارید را نشان بدهید. خوشحالم که کمک داور ویدیویی در ایران وجود دارد، چرا که از اشتباهات احتمالی پیشگیری خواهد کرد. من دنبال یک دنیای با عدالت هستم نه تنها برای خودم بلکه برای همه. خوشحالم که فضا اینطور پیش می‌رود.

غیبت دابو؟

مورایس درباره غیبت دابو در بازی فردا گفت: یکی نگران هافبک‌های تهاجمی است و دیگری نگران هافبک‌های تدافعی. خودم به شخصه نگران بازی فردا مقابل مس رفسنجان هستم. بیشتر آن بالانس مهم است، اینکه بیشتر توپ را در اختیار داشته باشید، کمتر دفاع می‌کنید. ما برای فردا برنامه داریم. اگر دابو بازی نکند، بازیکنانی هستند که بخواهند جایگزین شوند. اسدی را هم یک هافبک نمی‌بینم و بیشتر تهاجمی می‌بینم و بازیکن داریم که در این پست بازی کنند و در بعضی از لحظات یکسری شرایط بهتری داشتند. اسدی الان یک هفته است که از مصدومیت سه هفته‌ای برگشته است. حسین نژاد و عباس حبیبی هافبک های جوان خوبی هستند و می‌توانند بازی کنند.

برچسب ها
کد خبر : 8473
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار