loader
04:16
0
کد خبر : 6223

مورینیو: سرمربیانی هستند که باهوش‌تر از من هستند

اختصاصی/ سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال آماده پذیرش چالش مربی‌گری در تیم‌هایی است که جزو قدرتمندترین تیم‌های دنیای فوتبال به شمار نمی‌روند.

مورینیو: سرمربیانی هستند که باهوش‌تر از من هستند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال آماده است تا هدایت تیم جدیدی را در دست بگیرد. او که درماه ژانویه از سرمربیگری رم برکنار شد، همچنان بیکار است و دیگر از استراحت و تعطیلات خسته شده. مورینیو که پیشنهاد هدایت چند باشگاه در عربستان را رد کرده، حالا اعلام کرده که به رغم آنکه دوبار پیشنهاد هدایت تیم ملی پرتغال را رد کرده، حالا آماده است تا این چالش را بپذیرد.

مورینیو در گفتگو با فابریتزیو رومانو، در این باره گفت: « دو بار امکان در دست گرفتن هدایت تیم ملی پرتغال را داشتم. اولین بار زمانی بود که مربی رئال مادرید بودم و دومین بار در زمان حضورم در رم بود. آخرین بار از اینکه این پیشنهاد را نپذیرفتم، حسابی احساساتی شدم. تصمیم گرفتم که در رم بمانم. الان هم پشیمان نیستم ولی فکر می‌کنم که اشتباه کردم.»

در حال حاضر روبرتو مارتینز هدایت تیم ملی پرتغال را عهده‌دار است ولی مورینیو امیدوار است تا روزی بتواند سرمربیگری تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد: « اگر روزی از سوی تیم ملی با من تماس بگیرند، پاسخم مثبت خواهد بود. در حال حاضر تیم ملی، از گروه خوبی تشکیل شده و یکی از سه تیم خوب اروپا و جزو ۵ تیم برتر دنیاست. فکر می‌کنم بالاخره برای سومین بار به سراغم خواهند آمد و آن بار این پیشنهاد را قبول خواهم کرد. امیدوارم که نسل بعدی تیم ملی هم به اندازه نسل فعلی قدرتمند باشند.»

آقای خاص در پاسخ به این سوالی که بزرگترین موفقیت کارنامه مربیگری‌اش را چه می‌داند، پاسخی داد که تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت: « دو فینال اروپایی با رم. هرچند که موفقیت در لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد هم خیلی سخت بود ولی من هیچ ترسی ندارم و به فکر مراقبت از خودم نیستم. سرمربیان دیگر باهوش‌تر از من هستند؛ آن‌ها کاری مناسب، باشگاهی مناسب که در شرایطی مناسبی برای رسیدن به موفقیت هستند را انتخاب می‌کنند. گاهی وقتها کار آسان نیست؛ چون همیشه توقع قهرمانی وجود دارد. اما حالا حتی اگر تیمی که خیلی قوی هم نباشد به سراغم بیاید، من این چالش را می‌پذیرم.»

   

برچسب ها
کد خبر : 6223
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار