loader
14:17
0
کد خبر : 7516

موضع‌گیری تند هواداران دورتموند

اختصاصی/ هواداران دورتموند که برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به ومبلی سفر کرده بودند، علیه اسپانسر جدید تیمشان و مقامات یوفا موضع‌گیری تندی داشتند.

موضع‌گیری تند هواداران دورتموند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، هواداران بوروسیا دورتموند که برای تماشای بازی تیمشان در فینال لیگ قهرمانان اروپا به انگلیس سفر کرده و در ورزشگاه ومبلی حضور داشتند، موضع تندی علیه یوفا گرفته و با شعارها و بنرهایشان، اعتراض‌شان را مطرح کردند.

تعدادی از بنرهای اعتراضی دورتموندی‌ها حاوی این شعارها بود : "برای شما فوتبال مهم نیست؛ فقط پول مهم است."؛ "نه به اصلاحات" و بدین ترتیب اعتراضشان را نسبت به تغییراتی که قرار است از فصل آینده در ساختار لیگ قهرمانان اروپا ایجاد شود ابراز کردند.

در اصلاحات جدید یوفا که از فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اعمال خواهد شد، تعداد تیم‌های شرکت کننده از ۳۲ تیم به ۳۶ تیم افزایش خواهد یافت و دیگر خبری از مرحله گروهی نخواهد بود و بازی‌ها قبل از رسیدن به مرحله حذفی، با ساختاری شبیه به لیگ دنبال می‌شود.

اعتراض به اسپانسر جدید دورتموند

البته اعتراض هواداران دورتموند، تنها به یوفا نبود و یکی دیگر از دلایل اعتراض و خشم هواداران زردپوش ، امضای قرارداد اسپانسرینگ با کمپانی Rheinmetall بود.

باشگاه دورتموند اخیراً قرارداد اسپانسرینگ ۳ ساله‌ای را با این کمپانی که تولید کننده سلاح است به امضا رسانده و لوگوی این کمپانی برروی محصولات تحت لیسانس باشگاه دورتموند نقش بسته و حتی برروی پنل های تبلیغاتی استادیوم و در داخل سالن کنفرانس خبری دیده می‌شد؛ هرچند که روی لباس‌های بازیکنان جایی نداشت.

اما هواداران اصلاً از امضای این قرارداد اسپانسرینگ راضی نیستند و در ورزشگاه ومبلی اعتراضشان نسبت به این موضوع را به نمایش گذاشتند. این اولین باری است که یک باشگاه آلمانی قرارداد اسپانسرینگی را با یک کمپانی دفاعی امضا می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 7516
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار