loader
22:56
0
کد خبر : 8696

مونتلا: تیم جسوری نبودیم!

سرمربی تیم ترکیه راجع به شکست تیمش مقابل پرتغال صحبت کرد.

مونتلا: تیم جسوری نبودیم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ترکیه پس از پیروزی در مسابقه اول خود برابر گرجستان عملکرد خوبی در دیدار با پرتغال نداشت و با سه گل از قهرمان مسابقات در سال ۲۰۱۶ شکست خورد‌.

وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه در پایان این بازی گفت: «ما در بیست دقیقه اول خوب بازی کردیم و خلق موقعیت داشتیم اما با اولین اشتباه خود مجازات شدیم. درباره اشتباه دوم باید بگویم که این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهند. فکر می‌کنم پرتغال یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپاست و آن‌ها این موضوع را امروز ثابت کردند. ما در دقایقی از بازی جسارت کافی را نداشتیم و این برای بازیکنانی که تجربه بازی در این سطح را ندارند طبیعیست. ما روی بازی بعدی متمرکز نبودیم بلکه تمام تمرکز ما روی این بازی بود.»

مونتلا در خصوص نیمکت‌نشینی گولر و ترکیب خود افزود: «آردا گولر بدون ریسک روی مصدومیت دوباره قادر به بازی برای بیش از سی دقیقه نبود. در پایان بازی من تسلیم شدم و او را وارد بازی کردم اما وقتی که شما هر چهار روز یک بار بازی می‌کنید شرایط کاملاً با بازی هفتگی فرق می‌کند و شما به بازیکنان متعددی نیاز دارید.»

مونتلا در خصوص بازی هفته آخر ترکیه برابر جمهوری چک افزود: «ما به شکل سختی در بازی امروز مجازات شدیم اما باید برای بازی بعدی خوشبین باشیم و از کارهای خوبی که کردیم لذت ببریم. ما باید برای بازی بعدی که در آن همه توان خود را می‌گذاریم آماده باشیم.»

برچسب ها
کد خبر : 8696
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار