loader
11:00
0
کد خبر : 8945

ادعای مونتلا درباره ستاره ترک باشگاه رئال مادرید: نمی‌تواند...

سرمربی تیم ملی ترکیه در خصوص شرایط آردا گولر و تیمش پیش از دیدار با چک صحبت کرد.

ادعای مونتلا درباره ستاره ترک باشگاه رئال مادرید: نمی‌تواند...

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی ترکیه برای صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا به مصاف جمهوری چک می‌رود و وینچنزو مونتلا پیش از این رقابت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتقادات پس از شکست مقابل پرتغال

اول از همه، از بازیکنان می‌خواهم آنچه من گفته‌ام را در زمین اجرا کنند. ما به حرف سایر بازیکنانی که در این تورنمنت بازی کردند، مانند جنک توسون، گوش دادیم که می‌گویند این تیم بهترین تیمی است که در 12-13 سال گذشته در آن حضور داشته‌اند. انتقادات همیشه وجود دارد و البته برخی از آن‌ها درست است. فشار بخشی از کار ماست، این یک فشار مثبت است. ما به عنوان صدرنشین در مسابقات مقدماتی به اینجا آمدیم و هدف ما صدرنشین دوباره است و تا آخر می‌جنگیم.

زمان کم بازی آردا گولر

اجازه دهید این موضوع را روشن کنم. آردا نمی‌تواند خیلی طولانی بازی کند، او در اولین بازی بازی کرد، سپس پزشک ما و بازیکن تصمیم گرفتند که او دقایق مشخصی داشته باشد تا بتواند بدون ریسک مقابل پرتغال بازی کند، ما با هم انتخاب کردیم و تصمیم گرفتیم. وقتی متوجه شد که نمی‌تواند بیش از حد مشخصی بازی کند، یک جلسه تمرینی برنامه ریزی شده را به مدت 2 روز انجام داد تا از ریسک‌های غیرضروری جلوگیری کند.

در چند روز گذشته تصاویری مبنی بر درگیری گولر و مونتلا در تمرینات ترکیه منتشر شده بود که فدراسیون ترکیه این موضوعات را تکذیب کرد.

برچسب ها
کد خبر : 8945
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار