loader
17:27
0
کد خبر : 9695

علی جهان در غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین مقصد ممکن؛ مکزیکی‌ها به دنبال کاپیتان!

در روزهای داغ نقل و انتقالات فوتبال صحبت از پیشنهاداتی متفاوت برای کاپیتان تیم ملی ایران مطرح شده و در این میان از یک مقصد غیرمنتظره هم نام برده شده است.

علی جهان در غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین مقصد ممکن؛ مکزیکی‌ها به دنبال کاپیتان!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علیرضا جهانبخش که بعد از سه فصل حضور در فوتبال انگلستان و بازی در لیگ برتر به هلند، کشوری که در آن شکوفا و به عنوان یک بازیکن سطح بالا مطرح شد بازگشته بود به نظر باردیگر آماده سفر به کشوری تازه است.

علیرضا سه فصل در فاینورد روتردام یکی از سه تیم بزرگ و مطرح فوتبال هلند حضور داشت و هرچند در دو فصل اول عملکرد خوبی داشت اما در سال سوم به دلیل حضور در بازی‌ها و اردوهای ملی و مصدومیت نتوانست نقش چندان موثری با پیراهن فاینورد ایفا کند و در نهایت در پایان فصل قراردادش را تمدید نکرد.

با این‌حال از زمانی که جدایی جهانبخش از فاینورد قطعی شد، صحبت‌هایی درباره آینده او و پیشنهادات باشگاه‌های مختلف شنیده می‌شد. اینکه او خودش علاقمند به بازی در لیگ ایتالیاست این ذهنیت را به وجود آورد که او نیز به دوستش مهدی طارمی (و حتی سردار در صورت تمدید اقامتش در رم) بپیوندد اما طی دو روز اخیر صحبت از یک پیشنهاد متفاوت به کاپیتان تیم ملی ایران مطرح شده است.

گفته می‌شود باشگاه کروز آزول از لیگ مکزیک خواهان به خدمت گرفتن علیرضا جهانبخش است. کروز آزول فصل گذشته به مقام دوم لیگ مکزیک رسید و در فصل جدید و بعد از انجام یک بازی با یک برد و کسب سه امتیاز یکی از تیم‌های بالانشین است.

در این رابطه اما اخبار دقیق‌تر حاکی از این است که دو باشگاه از مکزیک پیشنهاد مذاکره و قرارداد به علیرضا جهانبخش را داده اند هرچند هنوز معلوم نیست که این وینگر ۳۰ ساله چه تصمیمی برای آینده‌اش گرفته است. با این وجود به نظر می‌رسد این پیشنهادات که در روزهای گذشته به جهانبخش شده هنوز نظر مثبت کاپیتان تیم ملی را جلب نکرده‌اند و حتی برخی شواهد حاکی است که او این دو پیشنهاد را دست‌کم تا الان نپذیرفته است.

برچسب ها
کد خبر : 9695
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار