loader
20:57
0
کد خبر : 8420

میتلشتات: باید مراقب مجارستان باشیم

مدافع تیم ملی آلمان در خصوص تقابل با مجارستان صحبت کرد.

میتلشتات: باید مراقب مجارستان باشیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ماکسیمیلیان میتلشتات به احتمال قوی مدافع ثابت آلمان در رقابت با مجارستان خواهد بود.

مدافع سمت چپ تیم آلمان به عنوان نماینده بازیکنان مانشافت در نشست خبری پیش از رقابت با مجارستان شرکت کرد و راجع به تقابل با این تیم گفت: «ما باید به شدت مراقب مجارستان باشیم و از این موضوع آگاهی داشته باشیم که آن‌ها فشرده دفاع می‌کنند. مانند رقابت با اسکاتلند، ما باید به دنبال پیدا کردن فضاها باشیم، در حمله کارایی داشته باشیم و گلزنی کنیم. مجارستان اخیرا نتایج خوبی مقابل تیم‌های بزرگ کسب کرده است و ما باید بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش بگذاریم.»

میتلشتات درباره تقابل با بازیکنان با سابقه بازی در بوندسلیگا مثل اوربان، سوبوسلای و ژالای افزود:«همه آن‌ها بازیکنان خوبی هستند. ویلی اوربان یک مدافع‌ فوق‌العاده با توان سرزنی بالاست و در حمله خطرناک خواهد بود. سوبوسلای با خلاقیت و قدرت بالای شوتزنی خود خطرناک خواهد بود و ژالای بازیکنی موثر در نبردهای یک در برابر یک است. من در برابر هر سه بازیکن بازی کردم و می‌دانم چطور با آن‌ها مقابله کنم.»

میتلشتات که در تیم اشتوتگارت بازی می‌کند، راجع به بازی در این ورزشگاه با لباس تیم ملی آلمان در یورو هم صحبت کرد:«خیلی  از این اتفاق خوشحالم؛ من خاطرات خوبی از این ورزشگاه دارم و امیدوارم فردا یک خاطره خوب دیگر برای من ثبت شود. نامزد و همه اعضای خانواده من در ورزشگاه خواهند بود و دوری از آن‌ها برای چند هفته متوالی بسیار دشوار است؛ من مشتاق دیدن آن‌ها در بازی فردا هستم.»

برچسب ها
کد خبر : 8420
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار