loader
22:00
0
کد خبر : 10779

نامزد سابق کالافیوری، از تیم بعدی‌ او رونمایی کرد!

اختصاصی / نامزد ریکاردو کالافیوری با انتشار یک استوری ، ضمن آنکه خبر جدایی‌اش از او را اعلام کرد، از تیم آتی این ستاره ایتالیایی نیز پرده برداشت.

نامزد سابق کالافیوری، از تیم بعدی‌ او رونمایی کرد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ با گذر زمان، شیوه اعلام تیم‌های آتی بازیکنان هم جالب توجه‌تر و متفاوت‌تر می‌شود؛ به ویژه با گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی!

حالا اوضاع به نحوی شده که نامزد سابق یک بازیکن، از تیم آتی یک ستاره پرده‌برداری می‌کند؛ این اتفاقی است که تا پیش از این کمتر شاهدش بودیم.

این ماجرا درباره ریکاردو کالافیوری رخ داد؛ بازیکنی که به نظر می‌رسد در روزهای آتی به آرسنال خواهد پیوست.

کالافیوری بعد از فصل درخشانی که در بولونیا پشت سر گذاشت و پس از درخشش در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو، نظر مثبت چندین تیم بزرگ را به خود جلب کرده. مدیران یوونتوس به شدت به دنبال جذب او بودند ولی به نظر می‌رسد که آرسنالی‌ها در کورس جذب این ستاره ایتالیایی موفق‌تر ظاهر شدند و توانسته‌اند روند مذاکرات با کالافیوری را تا مراحل نهایی پیش ببرند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید که روند مذاکرات متوقف شده است، بندتا بوئمه، نامزد سابق کالافیوری بمب خبری را منتشر کرد و در یک استوری در اینستاگرام، ضمن اعلام خبر جدایی‌اش از این ستاره ایتالیایی، از مقصد آتی او در دنیای فوتبال نام برد و نوشت: «برای او موفقیت‌های زیادی را در آرسنال آرزو می‌کنم. او از حمایت من برخوردار است.»

رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی در گزارش‌هایشان به این نکته اشاره کرده‌اند که سران باشگاه بولونیا حالا از خواسته‌هایشان کوتاه آمده‌اند و احتمالاً این انتقال با پرداخت ۴۰ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو به صورت متغیر انجام خواهد شد. البته بولونیا باید نیمی از این مبلغ را به باشگاه بازل بپردازد.

بدین ترتیب آرتتا می‌تواند آرزویش برای داشتن کالافیوری را در تیمش محقق شده ببیند.

در این بین بسیاری از هواداران کالافیوری معتقدند که ممکن است دلیل جدایی او و نامزدش، تصمیم او برای ترک ایتالیا و انتقال به آرسنال باشد. لازم به ذکر است که کمی بعد، نامزد سابق کالافیوری اعلام کرد که اکانتی که آن استوری را منتشر کرده، اکانت فیک بوده ولی مشخص نیست که این ادعای او تا چه حد صحت دارد.

برچسب ها
کد خبر : 10779
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار