loader
14:54
0
کد خبر : 11146

ناکامی الاهلی در جذب عطیه‌الله؛ مدافع چپ مراکشی به پرسپولیس نزدیک شد؟

اختصاصی/ آیا شکست الاهلی مصر در مذاکره با سوچی به معنای نزدیک شدن یحیی عطیه‌الله به پرسپولیس است؟

ناکامی الاهلی در جذب عطیه‌الله؛ مدافع چپ مراکشی به پرسپولیس نزدیک شد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مارسل کولر سرمربی سوئیسی الاهلی مصراصرار زیادی به جذب یحیی عطیه‌الله مدافع چپ مراکشی داشت اما مذاکرات طولانی الاهلی با سوچی روسیه سرانجام به شکست انجامید. رسانه‌های عربی اعلام کردند سوچی برای عطیه‌الله که اردوی این تیم را در سن پترزبوزگ به طور ناگهانی و به دلیل مشکلات خانوادگی ترک کرده بود، قیمت را به طور ناگهانی بالا برده است. موضوعی که باعث شد مرد سوئیسی که به دنبال جذب یک مدافع چپ سطح بالا بود به سراغ گزینه‌های دیگری برود.

اما با انتشار این خبر رسانه‌های ایرانی این خبر را در راستای نزدیک شدن این مدافع چپ ۲۹ ساله و ملی‌پوش به پرسپولیس تفسیر کردند چرا که خوان کارلوس گاریدو بعد از جدایی عبدالکریم حسن نام این عطیه‌الله را به مسئولان باشگاه داده بود. اما از آنجایی که عطیه‌الله یک بازیکن نسبتا گرانقیمت است و البته تا سال ۲۰۲۶ هم با سوچی قرارداد دارد یک انتقال دشوار برای پرسپولیس به شمار می‌آمد هرچند رقیب سختی مثل الاهلی مصر هم وجود داشت.

البته رسانه‌های مصری که احتمال می‌دهند عطیه‌الله به پیشنهادی از لیگ عربستان سعودی پاسخ مثبت بدهد هنوز امیدوارند که این بازیکن به الاهلی مصر بیاید.

از سوی دیگر پرسپولیس که قصد مارسلو سوارز مدافع میانی و چپ ۲۳ ساله تیم ملی بولیوی را به خدمت بگیرد بعد از اعتراض جدی هوادارانش قید این خرید را زد و باید دید آیا آن ها با پولی که از فروش عبدالکریم حسن به دست آورده‌اند این مدافع چپ ملی‌پوش را به خدمت می‌گیرند.

درباره پرسپولیس گفته می‌شود که آنها نگاهی هم به میلاد محمدی مدافع چپ ملی‌پوشی دارند که در آدنا اسپور ترکیه بازی می‌کند. گفته می‌شود سرخ‌ها برای جذب میلاد نیز به پول قابل توجهی نیاز دارند و همین انتقال او را دشوار کرده است.

 

 

برچسب ها
کد خبر : 11146
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار