loader
11:20
0
کد خبر : 6590

ناگلزمن: آماده‌ایم تا قهرمان یورو شویم

سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید؛ وقتی تونی کروس را در آغوش می‌گیرید، احساس می‌کنید فولاد را بغل کرده‌اید.

ناگلزمن: آماده‌ایم تا قهرمان یورو شویم

به کزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در نشست خبری در مورد لیست مانشافت در یورو 2024 صحبت کرده است.
آلمان، میزبان یورو 2024 دومین کشوری است که لیست خود برای جام ملت‌های اروپا را اعلام کرده است. این لیست، 27 نفره است و تا شروع تورنمنت حداقل یک بازیکن خط خواهد خورد. بازیکنان نامداری چون متس هوملس، نیکلاس زورله، لئون گورتسکا و یولیان برانت در نفرات یولیان ناگلزمان جای نگرفته‌اند و سرژ گنابری، وینگر بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت این تورنمنت را از دست داده است.
یولیان ناگلزمان امروز و پس از اعلام لیست تیم ملی آلمان در نشست خبری در مورد بازیکنان دعوت شده و نشدۀ تیم ملی صحبت کرده است.

استفاده از 4 دروازه‌بان

برای من داشتن 4 دروازه‌بان در تمرینات اهمیت زیادی دارد، اینکه کارهای تمرینی پخش شود و نویر و تراشتگن همیشه مجبور نباشند در تمرینات هر کاری کنند تا از آمادگی جسمانی یکدیگر مطمئن شوند.

چطور به لیست مورد نظرتان رسیدید

به‌عنوان مربی، باید سعی کنید 26 شخصیت قابل‌توجه را کنار هم بچینید. باور داریم که بازیکنان، نقشی که برای آنها تعریف شده را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. در برخی موارد، تصمیمات قابل‌توجهی در ماه مارس گرفتیم تا در آن 10 روزی که با هم بودیم روی هم تاثیر بگذاریم.
فضای کاری توسط دیگر کارکنان و افرادی که مدت زمان زیادی است اینجا هستند هم ارزیابی شد و نظر آن‌ها این بود که این بهترین فضای کاری‌ای بوده که در این سال‌ها تجربه کردند. در نتیجه، تنها چندین تغییر نسبت به مارس اعمال کردیم. بسیار خوشحالیم که خیلی از تصمیماتی که در ماه مارس گرفتیم جواب دادند و فقط نیاز به چندین اصلاحیه و تغییر جزیی داشتیم.

نبود گورتسکا و هوملس

گفتگوی طولانی‌ای با هر دوی آن‌ها داشتم. آن‌ها خیلی ناامیدند و این قابل‌درک است. پیش‌تر وقتی مربی باشگاهی بودم هم با اینطور مکالمات مشکل داشتم، زیبا نیست. انجام چنین گفتگوهایی را دوست ندارم و قلبم را به درد می‌آورد. شما دوست دارید همه را دعوت کنید. در نهایت، به‌عنوان مربی، باید تصمیماتی به سود تیم بگیرم. آن‌ها تمام توان‌شان را گذاشتند. سعی کردم به هر دوی آنها دلیل نبودشان را توضیح دهم. ناراحتی‌شان قابل‌درک است. بحث بدی نداشتیم، اما مطمئنا گفت‌وگوهای جذاب‌تری در زندگی وجود دارد.

نقش توماس مولر

توماس بازیکنی است که به خوبی می‌تواند ارتباط برقرار کند. او ارتباط خوبی با همه دارد. او همیشه روی فرم است و می‌خواهد فوتبال بازی کند. توماس همیشه حرکات و لحظاتی دارد که خاص هستند. او با همه کنار می‌آید، با تیم صحبت می‌کند و نظر می‌دهد. او فقط "عموی خوش اخلاق" تیم نیست، شروع‌کننده نخواهد بود، اما از روی نیمکت، کیفیتش را به زمین می‌آورد.

آمادگی جسمانی تونی کروس

وقتی تونی کروس را در آغوش می‌گیرید، حس می‌کنید فولاد را بغل کرده‌اید. او نمی‌خواهد استراحت کند. هیچ بازیکنی که به دنبال حفاظت از خودش باشد را نمی‌خواهم. پس از چنین فصل طولانی‌ای، مطمئن می‌شویم که میزان تمرینات را مدیریت کنیم. اما در مجموع، او در فرم خوبی قرار دارد.
اما اگر تونی خسته باشد، پاسکال گروس که بسیاری از توانایی‌های او را دارد را در اختیار داریم. پاولوویچ را هم داریم، امیدواریم تونی کروس بتواند اندکی کمک‌کنندۀ او در آینده‌اش باشد.

انتظار شما از تونی کروس

انتظار دارم که حامی همه بازیکنان باشد. او با آرامشش روی توپ و آگاهی‌اش از همه، می‌تواند به دیگر بازیکنان کمک زیادی کند و همه می‌توانند در هر زمانی توپ را به او بسپارند. مدت زمان زیادی است که او را می‌شناسم، اما تازه در ماه مارس ارتباط شخصی با او داشتم. در آن زمان گفتم که احتمالا در خیابان نمی‌گویید او یکی از موفق‌ترین بازیکنان دنیاست. او شخصیتی کاملا متواضع دارد و با بازیکنان جوان هم صحبت می‌کند. او همیشه اینجا بوده و همواره عملکرد خوبی داشته است.

آمادگی جسمانی موسیالا و سانه

لروی و جمال این آخر هفته (مقابل هوفنهایم) بازی نخواهند کرد. در مورد لروی، باید ببینیم خودش را در هر جلسۀ تمرینی چطور نشان می‌دهد. او کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد که نمی‌خواستم از آن محروم شوم. امیدواریم که تقریبا دردی نداشته باشد. با جمال، دکتر خودمان و دکتر بایرن هم ارتباط نزدیکی دارم.

خط دفاعی

تصمیم گرفتیم که اگر رودیگر و یوناتان تا آماده باشند، مدافعان میانی شروع‌کنندۀ ما در این جام باشند.

هدف آلمان در یورو 2024

وقتی در رقابتی شرکت می‌کنیم، می‌خواهیم برنده‌اش شویم. فکر می‌کنم ترکیب بسیار خوبی داریم، در غیر این‌صورت به این شکل آن را نمی‌چیدم. مقابل فرانسه خیلی خوب بازی کردیم. البته که در نهایت پیش‌بینی اینکه شرایط و بازی افتتاحیه چطور خواهد بود، دشوار است. اسکاتلند تیم بسیار خوبی دارد، آن‌ها دیگر تیم کلاسیک ده سال پیش‌شان را ندارند. این بازی برای شروع خوب در رقابت‌ها و همراه ساختن مردم با خودمان، خیلی مهم خواهد بود. این ایده و باور را دارم که می‌توانیم برندۀ جام شویم.

برچسب ها
کد خبر : 6590
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار