loader
21:10
0
کد خبر : 9090

ناگلزمان: تجربه کافی برای تصمیم‌گیری درست را دارم!

سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از رقابت با دانمارک حضور پیدا کرد.

ناگلزمان: تجربه کافی برای تصمیم‌گیری درست را دارم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ کار آلمان در مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا با رقابت مقابل تیم ملی دانمارک آغاز خواهد شد. یولیان ناگلزمان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در نشست خبری پیش از مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تقابل با دانمارک

دانمارک تیم بسیار سازمان‌یافته و منظمی است. فازهایی از بازی وجود دارد که آن‌ها در آن بسیار از لحاظ دفاعی پرفشار و قدرتمند کار می‌کنند اما در حمله نیز بازی تک‌ضربی خوبی را به نمایش می‌گذارند. آن‌ها برنامه‌ای مشخص و بازیکنان باتجربه بسیار زیادی در ترکیب خود دارند. مطمئنا دانمارک برای ما رقیب سرسختی خواهد بود‌.

بازی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک 

ورزشگاه دورتموند معمولاً یک ورزشگاه پرسروصداست و من چندین بار به عنوان سرمربی تیم رقیب این جو را تجربه کرده‌ام. امیدوارم که فردا نیز جو مشابهی برای ما در ورزشگاه ایجاد شود.

حضور فولکروگ یا هاورتز در نوک خط حمله

من این بحث را دنبال نکرده‌ام و هیچ چیزی درباره این موضوع نخوانده‌ام. هیچ چیزی را اکنون لو نمی‌دهم؛ من و تیم مربی‌گری‌ام تجربه کافی برای گرفتن تصمیمات درست بدون بررسی کردن هرگونه بحث و دوگانه‌ای را داریم.

آمادگی رودیگر؟

اوضاع در تمرین امروز خوب به نظر می‌رسید. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم تا فردا چه اتفاقاتی می‌افتد؛ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او برای ما به میدان خواهد رفت. رودیگر بازیکن بسیار مهمی برای ماست.

آلمان و دانمارک ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه در شهر دورتموند به مصاف هم می‌روند.

برچسب ها
کد خبر : 9090
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار