loader
23:29
0
کد خبر : 9569

ناگلزمان: دیگر فرصت سرمربی‌گری تیم ملی در کشورم را ندارم

سرمربی تیم ملی آلمان درباره حذف تلخ تیمش از یورو ۲۰۲۴ صحبت کرد.

ناگلزمان: دیگر فرصت سرمربی‌گری تیم ملی در کشورم را ندارم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم یولیان ناگلزمان با وجود نمایش قابل‌قبول در رقابت با اسپانیا در آخرین دقایق مسابقه مغلوب لاروخا شد. این سرمربی آلمانی در پایان مسابقه راجع به حذف تلخ تیمش گفت.

حذف تلخ از مسابقات

این حذف دردناک است چرا که در دو سال آینده نمی‌‌توانیم به جای بهتری از این‌جا برسیم و من احتمالاً تورنمنت دیگری را در کشور خودم تجربه نخواهم کرد. اگر ما بد بازی می‌کردیم، لیاقت شکست را داشتیم و لازم نبود این‌جا بایستیم و برای مقابله با اشک‌هایمان بجنگیم. من نمی‌دانم اکنون چه کار کنم زیرا برای حذف شدن برنامه‌ای نریختم. کار من و تیمم اکنون فکر کردن درباره ترکیب تیم و لیگ ملت‌های اروپا در شهریور ماه خواهد بود.

شرایط بازی

به اسپانیا بابت حضور در نیمه‌نهایی تبریک می‌گویم. بازی در نیمه اول خیلی باز بود و ما در نیمه دوم و از دقیقه ۶۰ به بعد بهتر بودیم. ما به وضوح از حریف بهتر بودیم و لیاقت گل تساوی دقایق پایانی را داشتیم؛ ما در آخرین موقعیت بازی گل پیروزی حریف را دریافت کردیم و در گذاشتن فشار مضاعف روی بازیکن کناری حریف ناتوان بودیم.

خداحافظی تونی کروس

غیرممکن است که بتوان درباره دوران حرفه‌ای بزرگنمایی کرد و این ‌ویژگی‌ای خاص برای یک بازیکن آلمانی محسوب می‌شود. او یقیناً یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان است. همه درباره موفقیت‌های او می‌دانند اما کم‌تر کسی شخصیت او را می‌شناسد؛ او در یکی از سخت‌ترین لحظات برای خود با تیمش صحبت کرد. او همیشه خود را به عنوان بخشی از گروه می‌بیند.

برچسب ها
کد خبر : 9569
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار