loader
22:47
0
کد خبر : 8498

ناگلزمان: چند ماه قبل این بازی را نمی‌بردیم!

یولیان ناگلزمان درباره عملکرد درخشان تیمش برابر مجارستان صحبت کرد.

ناگلزمان: چند ماه قبل این بازی را نمی‌بردیم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آلمان با برتری دو بر صفر مقابل مجارستان، صعود به دور حذفی یورو ۲۰۲۴ را قطعی کرد.

یولیان ناگلزمان در پایان بازی راجع به عملکرد تیمش مقابل مجارستان گفت: «لحظاتی در بازی وجود داشت که ما باید استقامت خود را نشان می‌دادیم و این بخشی از پروسه باتجربه‌تر شدن است. اگر این بازی چند ماه قبل برگزار می‌شد، ما نمی‌توانستیم مسابقه را با اختلاف دو گل پیروز شویم. در چنین سطحی، شما باید باثبات باشید و آن‌ها رقیب دشواری بودند اما ما در لحظات حساس ثبات خود را حفظ کردیم. در چنین بازی‌هایی شما باید در ابتدا به پیروزی برسید و ما توانستیم این کار را بکنیم.»

ناگلزمان درباره درخشش موسیالا افزود: «او در هر دو بازی فوق‌العاده بود؛ نه فقط به خاطر گل‌هایی که زد بلکه در هر لحظه از بازی دفاع کردن مقابل حملات تیم ما دشوار است. برای او این مهم است که تحت فشار قرار نگیرد و از توانایی خود برای عبور از رقبا در موقعیت یک در برابر یک استفاده کند. انگلیس یا آلمان یا هر جای دیگر مهم نیست، او باید از فوتبال بازی کردن در فضاهای کوچک لذت ببرد. او نباید درباره فشارهایی که رویش وجود دارد فکر کند‌.»

ناگلزمان درباره بهترین بازیکن زمین یعنی ایلکای گوندوغان نیز صحبت کرد: «او در این بازی زحمت زیادی کشید و لب خط با ما در ارتباط بود؛ او تلاش کرد که راهنمای تیم باشد و با او موفق به کنترل بازی شدیم. او بازیکن باهوشیست و باید به او اعتماد کنیم؛ وقتی منچسترسیتی قهرمان لیگ شد او کاپیتان آن‌ها بود و یکی از بهترین بازیکنان تیم به شمار می‌رفت.»

آلمان در دور پایانی به مصاف سوئیس خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 8498
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار