loader
13:45
0
کد خبر : 3018

آتش‌بازی در قاره سبز در شب برد مدعیان؛ نتایج مسابقات اروپایی در 13 اسفند

اختصاصی / لیگ‌های مختلف اروپایی امشب دنبال می‌شوند و در مهمترین دیدارها منچسترسیتی، بایرلورکوزن و اتلتیکومادرید مقابل حریفانشان به پیروزی دست یافتند.

آتش‌بازی در قاره سبز در شب برد مدعیان؛ نتایج مسابقات اروپایی در 13 اسفند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس امشب دنبال شد و درمهمترین و حساس‌ترین دیدار، در دربی شهر منچستر در ورزشگاه الاتحاد، منچسترسیتی توانست تا با نتیجه ۱-۳ از سد یونایتد عبور کند. دو گل از فیل فودن و یک گل از هالند کافی بود تا سیتی به یک امتیازی لیورپول صدرنشین برسد.

در ابتدا مارکوس رشفورد در دقیقه ۸ برای یونایتد به گل رسید تا تیم میهمان، نیمه اول را با برتری به پایان ببرد. اما فیل فودن در دقیقه ۵۶ موتور سیتی را روشن کرد و با بهره‌گیری از پاس رودری، بازی را به تساوی کشاند.

خود او در دقیقه ۸۰ گل دوم تیم پپ را به ثمر رساند و در دقیقه ۱+۹۰ ارلینگ هالند با استفاده از گاف عجیب مدافعان یونایتد، کار شیاطین سرخ را یکسره کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب آبی‌پوشان میزبان واریز شود.

با این برد، سیتی ۶۲ امتیازی شد و حالا با فاصله یک امتیاز، در تعقیب لیورپول صدرنشین با ۶۳ امتیاز است.م نچستریونایتد هم که بدون امتیاز اتحاد را ترک کرد، حالا با ۴۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی برگزار شده، برنلی ۰-۲ مغلوب بورنموث شد. جاستین کلایورت دردقیقه ۱۳ گل اول بورنموث را به ثمر رساند و آنتونیه سمنیو در دقیقه ۸۸ دومین گل این تیم را به ثمر رساند. با این باخت، برنلی ۱۳ امتیازی باقی ماند و رده نوزدهم جدول را در اختیار دارد و بورنموث با سه امتیاز این بازی، امتیازاتش را به ۳۱ رساند و در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

هفته بیست و هفتم لالیگا

در اولین بازی امروز، ویارئال ۵-۱ گرانادا را شکست داد. الکساندر سورلوس در دقایق ۷ و ۱۹ برای ویارئال دو گل زد و در ادامه اتینه کاپو در دقیقه ۳۲ و گونسالو گوئدس در دقیقه ۴۷ زردپوشان را به گل‌های بعدی رساندند.

الکساندر سورلوس که بسیار پرتلاش و فعال بود، در دقیقه ۶۶ مجددا از پاس گل دانیل پارخو، گل بعدی تیمش را به ثمر رساند و در نهایت کوربینو در دقیقه ۱+۹۰، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی ۵-۱ به پایان برسد. گرانادا با این باخت، ۱۴ امتیازی باقی ماند و جایگاهش در رده نوزدهم را حفظ کرد. ویارئال هم با کسب این سه امتیاز، امتیازاتش را به ۳۲ رساند و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

اتلتیکومادرید موفق شد تا ۲-۱ رئال بتیس را شکست دهد. گل اول بازی در دقیقه ۸ از راه رسید و گل به خودی روی سیلوا بود که اتلتیکو را پیش انداخت. در دقیقه ۲۸، داور یک پنالتی به نفع تیم سیمئونه گرفت که آلوارو موراتا موفق نشد تا این پنالتی را تبدیل به گل کند. اما دقایقی بعد و در دقیقه ۴۴ بازی، موراتا ناکامی‌اش را جبران کرد و گل دوم اتلتیکو در این بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۲ بازی بود که ویلیام کاروالیو با بهره‌گیری از پاس جانی، برای تیم میهمان گلزنی کرد. در نهایت بازیکنان بتیس نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند تا تیم‌شان شانس کسب امتیاز از این بازی را از دست بدهد. اتلتیکو حالا با ۵۵ امتیاز در رده چهارم جدول لالیگا قرار دارد و بتیس  با ۴۲ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

هفته بیست و هفتم سری آ

در بازی‌های امشب لیگ ایتالیا، هلاس ورونا موفق شد تا ۱-۰ میهمانش ساسولو را شکست دهد. تک گل این بازی در دقیقه ۷۹ و توسط کارول سویدرسکی به ثمر رسید. ورونا با این برد، ۲۳ امتیازی شد و توانست تا به رده هفدهم جدول برسد. ساسولو هم با ۲۰ امتیاز در رده نوزدهم جدول و در منطقه سقوط قرار دارد.

کالیاری با نتیجه ۰-۱ از سد امپولی عبور کرد. در دقیقه ۶۲، لیبراتو کاکاکه برای تیم میزبان گلزنی کرد ولی VAR این گل را مردود اعلام کرد. در نهایت تک گل این بازی، در دقیقه  ۶۹ توسط یانکتو به ثمر رسید تا سه امتیاز این بازی به کالیاری برسد. کالیاری با این سه امتیاز، ۲۳ امتیازی شد و رده هجدهم جدول را در اختیار دارد. امپولی هم با ۲۵ امتیاز رده چهاردهم را در اختیار گرفته است.

دیدار دو تیم فروزینونه و لچه هم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. درابتدا این ولید چدیرا بود که در دقیقه ۲+۴۵ برای فروزینونه به گل رسید و در دقیقه ۶۱، کرستوویچ از روی نقطه پنالتی برای تیم میهمان گلزنی کرد.  در دقیقه ۷۳ مسابقه، مارکو برشیانینی برای فروزینونه گل دوم را به ثمر رساند که این گل توسط VAR مردود اعلام شد تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

فروزینونه حالا با این یک امتیاز، ۲۴ امتیازی شد و رده شانزدهم جدول را در اختیار دارد و لچه ۲۵ امتیازی و تیم سیزدهم جدول است.

هفته بیست و چهارم بوندس لیگا

بایرلورکوزن صدرنشین رقابت‌های بوندس لیگا موفق شد تا ۰-۲ از سد کلن عبور کند. در این بازی، کلن خیلی زود ده نفره شد و همین کار این تیم را سخت کرد. در دقیقه ۱۴ یان تیلمان با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور، مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

با این وجود، بازیکنان کلن تا دقیقه ۳۸ مقاومت کردند؛ ولی جرمی فریمپونگ با پاس پاتریک شیک، گل اول لورکوزن را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم الکس گریمالدو در دقیقه ۷۳ توانست دومین گل را وارد دروازه کلن کند تا شاگردان آلونسو به سه امتیاز ارزشمند دیگر دست بیابند.  

با سه امتیاز این بازی، بایرلورکوزن ۶۴ امتیازی شد تا صدرنشینی مقتدرانه‌اش را همچنان ادامه دهد. کلن هم که دست خالی زمین را ترک کرد با ۱۷ امتیاز جایگاه شانزدهم را دراختیار دارد.

در دومین بازی برگزار شده، هوفنهایم ۲-۱ وردربرمن را شکست داد. ماکسیمیلیان بیر در دقایق ۸ و ۴۴ هر دو گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند. ماریوس بولتر در دقیقه ۷۳ با دریافت کارت زرد دوم و درنتیجه کارت قرمز، هوفنهایم میزبان را ده نفره گذاشت.

اما بازیکنان وردربرمن در دقیقه ۲+ ۹۰ توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند وتوسط کلی آلورو به گل رسیدند.

بدین ترتیب در پایان این بازی، هوفنهایم ۳۳ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار دارد و وردربرمن هم بدون امتیاز، ۳۰ امتیازی ماند و جایگاه هشتم را در اختیار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 3018
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار