loader
04:15
0
کد خبر : 6222

نحوه توزیع بلیط‌های فینال لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی / درخواست‌ها برای خرید بلیط فینال لیگ قهرمانان اروپا از روز پنجشنبه آغاز شده و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

نحوه توزیع بلیط‌های فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تنها یک بازی دیگر باقی مانده تا قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شود. در این بازی حساس و تماشایی، دو تیم برتر قاره سبز مقابل هم قرار می گیرند تا برای مال خود کردن جام با هم به رقابت بپردازند.

رئال مادرید و بوروسیا دورتموند دو تیمی هستند که فینال این فصل را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد. تیم کارلو آنچلوتی به دنبال پانزدهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپاست و تعداد قهرمانی‌های اروپایی تیم آلمانی در مقایسه با کهکشانی‌ها ناچیز است.

بلافاصله بعد از مشخص شدن نام دو فینالیست این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فروش بلیط‌‌های بازی فینال این تورنمنت که روز ۱۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود آغاز گردید.

استادیوم ومبلی لندن گنجایش ۸۶.۶۰۰ هوادار را دارد و ۲۵ هزار صندلی برای هواداران هر یک از دو تیم فینالیست، یعنی رئال مادرید و بوروسیا دورتموند در نظر گرفته شده است و ۱۰ هزار بلیط هم از طریق وب سایت یوفا به فروش خواهد رسید.

هواداران رئال مادرید از روز پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه فرصت خواهند داشت تا برای خرید بلیط فینال به صورت آنلاین اقدام کنند.

بلیط‌ها غیر قابل انتقال به فرد دیگری خواهند بود و به نام و نام‌خانوادگی فردی که آنها را خریداری کرده صادر می‌شود و تنها خود فرد می تواند از آن استفاده کند و فروش آن به شخص ثالث ممنوع است.

برچسب ها
کد خبر : 6222
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار