loader
02:27
0
کد خبر : 4322

نساجی- ملوان؛ دربی سهمیه و بقا در قائمشهر!

نساجی و ملوان امروز در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هرکدام از آنها شرایط کاملا متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند.

نساجی- ملوان؛ دربی سهمیه و بقا در قائمشهر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، از ساعت ۱۹ امروز و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر نساجی و ملوان در قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.این در حالی است که دو تیم محبوب شمالی شرایطی متفاوت از هم در جدول رده‌بندی دارند. ملوانی‌ها یکی از بهترین تیم‌های این فصل لیگ بوده‌اند و توانسته‌اند با مهدی تارتار نتایج درخشانی کسب کنند. آنها در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و حتی گوشه چشمی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند.

در طرف مقابل اما تیم شهر خسته اصلا شرایط خوبی ندارد. آنها با کسب ۱۵ امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول قرار گرفته‌اند و سایه سنگین سقوط به دسته پایین‌تر را روی سر خود حس می‌کنند. نساجی‌چی‌ها فصل را با مهدی رحمتی شروع کردند اما کسب نتایج ضعیف و شکست در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد آنها با این مربی خداحافظی کنند و هدایت تیم‌شان را به آلکارز اسپانیایی بسپارند. آنها با این مربی لالیگایی هم به جایی نرسیدند تا ساکت الهامی دوباره هدایت ببرهای مازندران را برعهده بگیرد. پس از حضور الهامی در نساجی این تیم توانست پس از ده هفته طعم برد را بچشد و شمس‌آذر را شکست دهد اما شکست هفته گذشته مقابل آلومنیوم در اراک شرایط را برای آنها همچنان بحرانی نگه داشته است. با این شرایط هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی مقابل ملوان در این بازی سخت خانگی به درد تیم الهامی نخواهد خورد.

نساجی در این فصل علاوه بر تعویض دو مربی، دو بار هم دروازه‌بان تیمش را تغییر داده است. آنها فصل را با رشید مظاهری آغاز کردند اما او در نیم‌فصل از جمع قائشمهری‌ها جدا شد و پس از آن علیرضا رضایی سنگربان این تیم شد. رضایی که در بازی مقابل صنعت نفت یک اشتباه مرگبار را انجام داده بود دچار مصدومیت شد تا آنها یک دروازه‌بان برزیلی جذب کنند.

ملوان در بازی آخر خود در لیگ برتر موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد و تا رده پنجم صعود کند. آنها در ۶ بازی اخیر خود ۳ پیروزی× ۲ تساوی و یک شکست مقابل پیکان را تجربه کرده‌اند. در تیم مهدی تارتار رضا جعفری و پوریا پورعلی بهترین بازیکنان تیم‌شان محسوب می‌شوند. جعفری توانسته در این فصل ۷ گل برای ملوان به ثمر برساند.

بازی رفت دو تیم  با یک گل به سود ملوان در انزلی به پایان رسید. 

برچسب ها
کد خبر : 4322
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار