loader
11:04
0
کد خبر : 5144

نساجی 1 - 0 تراکتور؛ افزایش امید بقا برای تیمِ شهر خسته

نساجی که برای فرار از سقوط می جنگد، امروز در ورزشگاه وطنی تراکتور را شکست داد تا بیش از قبل امیدوار به بقا شود.

نساجی 1 - 0 تراکتور؛ افزایش امید بقا برای تیمِ شهر خسته

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شرایط بحرانی که در آن قرار داشت، در دیدار اخیرش مقابل سپاهان تساوی ارزشمندی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به دست آورد و توانست شرایط خود را بهبود ببخشد تا امروز با روحیه مضاعف در خانه به مصاف تراکتور برود. نساجی که از تیم های فانوس به دست لیگ است در این بازی خانگی محکوم به پیروزی بود تا از انتهای جدول کمی فاصله بگیرد و این اتفاق با یک ضربه پنالتی برای شاگردان الهامی اتفاق افتاد.

در آن سوی میدان هم تراکتوری قرار داشت که پس از شکست شوک آور هفته گذشته مقابل ذوب آهن دیگر پاکو خمس را روی نیمکت ندارد. تراکتور اگرچه شانس زیادی برای قهرمانی ندارد اما انگیزه کسب سهمیه آسیایی همچنان می تواند برای این تیم پررنگ باشد. از طرف دیگر تراکتور بعد از نتایج احیر به دنبال اعاده حیثیت هم در لیگ هست اما شکست مقابل نساجی شرایط را برای این تیم ناامید کننده تر از قبل کرد.

ترکیب نساجی مازندران: لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی (63- مرصاد سیفی)، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، محمد عباس‌زاده

تراکتور تبریز: حسین پورحمیدی (شجاع خلیل‌زاده)، میلاد کر، مهدی شیری (70- امیرارسلان مطهری)، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز (سیامک نعمتی)، امیرحسین حسین‌زاده (70- گوستاوو واگنین)، رحمان جعفری، مهدی عبدی (62- مهدی هاشم‌نژاد)

تراکتور که درقابل سرمربی سابق خود یعنی ساکت الهامی قرار گرفته بود می توانست در ثانیه 8 بازی به گل برسد. پاس بلند به پشت مدافعان نساجی یک موقعیت خطرناک به وجود آورد که فرار مهدی عبدی و ضربه این بازیکن از زاویه بسته به بازیکن حریف خورد و به کرنر رفت.

نساجی که همچنان زیر فشار حملات تراکتور بود در دقیقه 12 هم خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد. ارسال آلوز از کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده را لوآن پولی از زیر طاق بیرون  کشید و با واکنش زیبایی به کرنر فرستاد. در دقیقه 25 بازی هم ضدحمله سریع تراکتور نزدیک بود این تیم را به گل اول برساند که سرتوپ و شوت فنی امیرحسین حسین‌زاده پس از زیر طاق دروازه و فرود روی خط فرود آمد.

در ثانیه های پایانی بازی اما این نساجی بود که موقعیت حساسی را از دست داد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. در وقت های تلف شده بازی در نیمه اول نزدیک بود نساجی در آخرین ثانیه نیمه اول در شلوغی محوطه جریمه تراکتور به گل برسد که ضربه محمد عباس زاده را پورحمیدی با خروج از دروازه دفع کرد.

در شروع بازی در نیمه اول هم تراکتور خوش شانس بود دروازه اش باز نشد. سانتر محمدرضا عباسی از جناح چپ و ضربه سر عباس زاده بازهم تبدیل به گل نشد و با فاصله کم از دروازه تراکتور به بیرون رفت.

در شرایطی که دو تیم حملاتی را روی دروازه هم تدارک می دیدند در دقیقه63  پورحمیدی در زمان دفع توپ روی ارسال هوشمند، با مُشت به صورت محمد عباس زاده زد تا علی صفایی، داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان بدهد و برای نساجی پنالتی بگیرد. با تصمیم ساکت الهامی منصور باقری پشت این ضربه ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

در دقایق پایانی بازی تراکتور می توانست از شکست فرار کند اما ضربه فنی و پای چپ ریکاردو آلوز نفسگیر از روی دروازه نساجی راهی اوت شد. در نهایت هم بازی با همان تک گل نساجی به پایان رسید تا امید شهر خسته برای بقا در لیگ بیشتر شود و تراکتور هم نتواند از روزهای بدش فاصله بگیرد. نساجی با وجود کسب سه امتیاز در دره پانزدهم ماند تا چشم به نتایج سایر تیم ها بدوزد.

از نکات جالب بازی این بود که هواداران تراکتور حضور قابل توجهی در ورزشگاه شهید وطنی داشتند و هواداران نساجی هم استقبال جالبی از آنها داشتند.

محمد مهدی‌زاده / اختصاصی فوتبال برتر

.

برچسب ها
کد خبر : 5144
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار