loader
14:17
1
کد خبر : 3584

نساجی 1-0 شمس‌آذر؛ قائمشهر نفس کشید

نساجی مازندران با یک پیروزی خانگی مقابل شمس‌آذر قزوین یک سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

نساجی 1-0 شمس‌آذر؛ قائمشهر نفس کشید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ نساجی برای عبور از بحران‌ و پایان تیره‌روزی‌ هایش محکوم به برد مقابل شمس‌آذر در ورزشگاه وطنی و مقابل هواداران خودش بود؛ آن هم مقابل شگفتی‌ساز لیگ و جوانان با انگیزه سعید دقیقی.

ترکیب نساجی مازندران: علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی ، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمدرضا آزادی 

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر شبانی، محمدرضا رضایی ، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی و عیسی مرادی

نیمه ‌اول بازی پر برخورد دنبال شد و هر دو تیم نمایش برابری داشتند. 

۲۰ دقیقه اول بازی تیم شمس ‌آذر توسط بازیکنان هجومی خود یعنی عیسی مرادی و فراز امامعلی دروازه علیرضا رضایی را تهدید کردند اما در ۲۰ دقیقه دوم نیمه اول این بازیکنان نساجی بودند که با جلو کشیدن و خلق موقعیت توسط محمدرضا آزادی و محمود قائدرحمتی دروازه شمس‌آذر را تهدید کردند.

شمس‌آذر ۳ بار توسط علی بای در نیمه اول و کاپیتان نساجی یعنی فرزاد زامهران با  کارت زرد جریمه شدند.

شروع نیمه دوم با فشار زیاد و جدی‌تر شدن حملات نساجی پیگیری شد و محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک با دروازبان جوان شمس‌آذر قرار گرفت که جعفرپور به زیبابیی هرچه تمام تر ضربه مهاجم نساجی را مهار کرد.

نهایتا ادامه حملات نساجی در دقیقه ۶۸ منجر به گل این تیم شد و مهرداد عبدی که به همراه تعداد زیادی از سفیدپوشان نساجی در محوطه جریمه شمس‌آذر پرس شدید انجام می‌دادند، با یک ضربه چکشی و زیبا دروازه شمس‌آذر را باز کرد.

در ادامه دقایق بازی تلاش شمس‌آذر برای جبران گل خورده راه به جایی نبرد و ساکت الهامی که به علت محرومیت از روی سکوها تماشگر بازی بود و با التهاب و استرس زیاد بازی را دنبال می‌کرد، اولین برد خود با تیم شهر خسته را در قائمشهر جشن گرفت.

.

.

خلاصه بازی نساجی ۱-۰ شمس آذر را تماشا کنید:

.

برچسب ها
کد خبر : 3584
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

میتی - 6 ماه پیش

صفر صفر مساوی میشود
0 0
پربازدیدترین اخبار