loader
07:34
0
کد خبر : 2029

نشست خبری فینالیست‌ها: ما با هم برادریم!

سرمربیان تیم‌های ملی اردن و قطر، فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا در نشست خبری پیش از این مسابقه حساس حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

نشست خبری فینالیست‌ها: ما با هم برادریم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مارکس لوپس و حسین عموته، سرمربیان تیم‌های ملی قطر و اردن درباره مسابقه حساس فردا این طور صحبت کردند: 

لوپس: این دیدار بین دو کشور برادر است
مارکس لوپس سرمربی تیم ملی قطر در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال اردن گفت: «این دیدار بین 2 کشور برادر است، حتی بین برادران هم رقابت وجود دارد و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. ما به حریف خود احترام می‌گذاریم و در فینال سختی خواهیم داشت.حسین عموته مربی فوق‌العاده‌ای است. تک‌تک بازیکنانم در موفقیت تیم تا به اینجا مسابقات نقش داشتند و امیدواریم که به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم».

لوپس در رابطه با دقایق بازی بازیکنان خود در طول مسابقات گفت: «۲۶ بازیکن انتخاب شده برای لیست تیم ملی فوتبال قطر، شایسته حضور در ترکیب اصلی هستند و سعی کردیم در طول مسابقات دقایقی را بین آنها تقسیم کنیم تا با انرژی بالا به فینال برسیم».

عموته: مستحق رسیدن به فینال بودیم
حسین عموته سرمربی تیم ملی اردن هم در نشست خبری قبل از دیدار فینال گفت: «در تلاش هستیم تا به دستاوردی بزرگ برسیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم که می‌تواند برای تیم ملی اردن تاریخی باشد. برای کسب موفقیت در این دیدار تلاش زیادی می‌کنیم و می‌دانیم که چگونه مقابل فشارهای رقیب ایستادگی داشته باشیم».

او در رابطه با تیم ملی قطر گفت: «این تیم از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و حریف بسیار سرسختی برای ماست. 2 بار رسیدن به فینال جام ملت‌ها کار آسانی نیست. برای این بازی مهم سعی می‌کنیم که بازیکنان را از اتفاقات و حواشی بیرون زمین جدا کنیم، زیرا این اتفاقات باعث می‌شود تا فشار بیشتری را تحمل کنند».

سرمربی اردن در رابطه با صعود تاریخی این تیم به فینال این رقابت‌ها، گفت: «ما مستحق رسیدن به فینال بودیم و قطر هم لیاقت صعود به این مرحله را داشت. ما فقط روی بازی فردا تمرکز داریم و به حواشی رسانه‌ها توجه نمی‌کنیم. قطعا کسب عنوان قهرمانی آرزو هر کشوری خواهد بود و امیدوارم که در بازی فردا نیز بتوانیم عملکرد خوبی که در طول مسابقات داشتیم را ارائه کنیم و از مسابقه لذت ببریم و در نهایت نیز با جام قهرمانی قطر را ترک کنیم».

عموته درباره تاثیر خودش در فینالیست شدن اردن هم گفت: «نتایج ما در مسابقات تلاش یک تیم است نه تلاش مربی. من به همه بازیکنان ایمان دارم. متاسفانه منتقدان دلیل شکست تیم را مربی می‌دانند اما وقتی یک تیم برنده می‌شود، جنگنده بودن بازیکنان را دلیل برد می‌دانند. هر جا که می‌روم به دنبال کسب عنوان هستم و رسیدن به فینال برای من یک چالش شخصی بود».

برچسب ها
کد خبر : 2029
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار