loader
12:32
0
کد خبر : 12464

نفس راحت آژاکس پس از ضربات پنالتی طولانی ‌و دیوانه‌وار!

شب گذشته یکی از جذاب‌ترین مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ اروپا بین آژاکس و پاناتینایکوس برگزار شد.

نفس راحت آژاکس پس از ضربات پنالتی طولانی ‌و دیوانه‌وار!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا تیم آژاکس با یک پیروزی عجیب از حذف در مقابل پاناتینایکوس یونان فرار کرد.

دو تیم آژاکس و پاناتینایکوس در چارچوب مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا به مصاف هم رفته بودند. این بازی عجیب پس از این که در دقیقه 90 به وقت‌های اضافه کشیده شده بود، در نهایت راهی ضربات پنالتی شد. در نبرد مرگ و زندگی این دیدار، هر تیم 17 بار پشت ضربه ایستاند و در واقع، برای تعیین تیم پیروز این بازی، شاهد 34 پنالتی بودیم. 25 ضربه با موفقیت تبدیل به گل شد و در 9 مورد، ضربات بازیکنان توسط دروازه‌بانان مهار شد یا در چارچوب نبود. ستاره فرانچسکو فاریولی در این بازی رمکو پاسفیر بود. دروازه‌بان 40 ساله که این روزها با فشار منتقدان مواجه شده بود، پنج پنالتی را مهار کرد و اگر بیش از این غافلگیر نمی‌شوید، پاسفیر پنالتی خودش را نیز به تور دروازه حریف چسباند!

یکی دیگر از اتفاقات جالب این بازی دیوانه‌وار، ناکامی عجیب برایان بروبی بود. مهاجم آژاکس پنالتی حساس شماره 5 و 16 را از دست داد اما خوش‌شانس بود که قهرمان 40 ساله در درون دروازه بود. در پایان دیدار، بازیکنان آژاکس و هوادران داخل زمین بروبی را تشویق کردند.

برچسب ها
کد خبر : 12464
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار