loader
17:27
0
کد خبر : 9529

گزارش ویژه از نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ چهار گزینه در انتظار پیراهن قرمز

باشگاه پرسپولیس برای پیدا کردن جانشینان بازیکنان جدا شده خود، با برخی نفرات وارد ذاکره شده اما هنوز حضور هیچ بازیکن جدیدی در تیم قهرمان قطعی لیگ نیست.

گزارش ویژه از نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ چهار گزینه در انتظار پیراهن قرمز

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شاید بدبین ترین هوادار پرسپولیس هم بعد از آن قهرمانی ناگهانی و جذاب، وضعیت نقل و انتقالات تیم محبوب شان اینطور پیش برود. فسخ قرارداد بیرانوند و جدایی طلبی بازیکنان مهمی مثل مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در همان روزهای نخست شوک بزرگی به باشگاه پرسپولیس و هواداران وارد کرد و این باشگاه را وارد چالشی بزرگ کرد. در حال حاضر که به نظر می رسد جدایی بیرانوند قطعی شده و تلاش‌ها هم تا این لحظه برای بازگرداندن ترابی و اسماعیلی‌ فر بی‌ نتیجه بوده است. البته در این بین مسئولان پرسپولیس هم بیکار نمانده اند و مذاکرات جدی خود را با چند گزینه پیگیری کرده تا هر چه سریعتر با رونمایی از خریدهای جدید فضای هواداری سرخپوشان را آرام کند.

تمدید با ستاره‌ها

البته پرسپولیس در حفظ ستاره های خودش چندان هم ناموفق نبوده است. پرسپولیسی‌ها که تا این لحظه فقط موفق به تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری شده‌اند، علاوه بر توافق با چند بازیکن دیگر از جمله سروش رفیعی، عیسی آل‌کثیر و علی نعمتی، به دنبال جذب چند بازیکن سرشناس هستند و مذاکرات جدی با این بازیکنان انجام داده‌اند.علی علیپور، محمدرضا آزادی،‌ مهدی لیموچی و محمدرضا اخباری چهار بازیکنی هستند که مذاکرات با آنها در مراحل نهایی قرار دارد و پرسپولیسی‌ها امیدوارند حداقل دو بازیکن از بین این چهار نفر را در اوایل هفته آینده رونمایی کنند.

توقف مذاکره با علیپور به دلیل اختلاف مالی

مذاکره پرسپولیس با علی‌ علیپور به دلیل اختلاف مالی فعلاً‌ متوقف شده و قرار است در یکی، دو روز آینده سرنوشت نهایی این انتقال مشخص شود. ظاهراً باشگاه پرسپولیس معتقد است رقم قرارداد علیپور باید کمتر از قرارداد ملی پوشان این تیم باشد و با ارائه پیشنهاد خود، در انتظار پاسخ نهایی این بازیکن است. علیپور سال گذشته در تیم ژیل ویسنته پرتغال به میدان رفت و به نظر می رسد در حال حاضر پیشنهاد خارجی دندان گیری ندارد و شاید اگر کمی از رقم مدنظرش کم کند سال آینده او را با پیراهن پرسپولیس ببینیم.

اخباری؛ شاید به جای بیرانوند

تکلیف بیرانوند که تاحدودی مشخص شده است. هواداران پرسپولیس حسابی از دست او شاکی هستند و در فضای مجازی هم از خجالت گلر ملی پوش و سابق شان درآمده اند. حتی ویدیویی هم که بیرانوند در اینستاگرامش منتشر کرد نتوانست هواداران پرسپولیس را قانع کند تا حق را به او بدهند. طی یکی دو روز گذشته هم شنیده شد که بیرانوند به دنبال بازگشت دوباره به جمع قرمزها است اما این بار پرسپولیس و هواداران او را نمی خواهند. باشگاه برای جانشینی بیرانوند به سراغ محمدرضا اخباری گلر فصل گذشته گل گهر رفته اما با چالش رضایت نامه روبرو شده و باید رقم سنگینی را برای خرید اخباری به گل گهر بپردازد.

لیموچی؛ در انتظار صدور رضایت نامه

یکی دیگر از جدا شده های مهم پرسپولیس که حتما باید قرمزها جانشینی در حدواندازه خودش پیدا کنند مهدی ترابی است. ترابی که در سال های گذشته بدون حرف و حدیث خاصی قراردادش با پرسپولیس را تمدید می کرده امسال از وضعیت مالی باشگاه و پیشنهادی که به او داده شده ناراضی است و از همان روزهای اول نقل و انتقالات با باشگاه تراکتور وارد مذاکره شد و به توافق هم رسید. مهدی لیموچی هافبک فصل گذشته آلومینیوم که از پدیده های لیگ بوده جانشین ترابی است اما او هم با مشکل رضایت نامه روبرو است و پرسپولیس درحال رایزنی با آلومینیوم برای گرفتن رضایت نامه لیموچی است.

مهاجم استقلالی، شاید قرمزپوش شود

یکی دیگر از بازیکنانی که احتمال دارد سال آینده پیراهن پرسپولیس را بپوشد، مهاجم سابق استقلال است. محمدرضا آزادی یکی دیگر بازیکن مدنظر پرسپولیس است که با وجود علاقه‌مندی به حضور در جمع سرخپوشان، توافق‌نامه‌ای را با یک باشگاه اماراتی امضا کرده که باید اول تکلیف آن مشخص شود. آزادی قرار است در روزهای آینده با مذاکره بین باشگاه نساجی و باشگاه اماراتی، وضعیت نهایی خود برای امضای قرارداد با پرسپولیس را به مدیران این باشگاه اعلام کند.

برچسب ها
کد خبر : 9529
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار