loader
19:53
0
کد خبر : 14067

نوبت شمس آذر رسید؛ بیفوما قاتل جدید لیگ ایران

تیوی بیفوما پس از گلزنی برای استقلال خوزستان مقابل استقلال، برای تیمش مقابل شمس آذر نیز گلزنی کرد.

نوبت شمس آذر رسید؛ بیفوما قاتل جدید لیگ ایران

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفته است.

در دقیقه ۲۵ این مسابقه، گل نخست بازی توسط تیوی بیفوما به ثمر رسید؛ ستاره‌ای که در هفته سوم لیگ، با کاشته دیدنی خود و گلزنی مقابل استقلال یکی از اتفاقات جالب توجه این فصل لیگ را رقم زد و حالا با دومین گل خود، نوید ظهور یک ستاره جدید در لیگ ایران را می‌دهد. 

بیفوما که سابقه بازی در لالیگا و لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های مطرحی از جمله اسپانیول و وست برومویچ را دارد، از خارجی‌های باکیفیت فوتبال ایران محسوب می‌شود و اگر چه در ۱۷ دقیقه‌ای که حضور داشت، استقلال پایتخت بیشتر از خوزستانی‌ها برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد اما مشخص بود بیفوما با تجربه بالایی که دارد در لیگ ایران و در تیم استقلال خوزستان می‌تواند تبدیل به یک چهره خاص شود.

بیفوما که اصلیتی کنگویی دارد، برای تیم‌های زیر ۲۰ و ۲۱ ساله‌های فرانسه به میدان رفته اما ترجیح داد در رده بزرگسالان برای کنگو بازی کند، او موفق شده در ۴۱ بازی برای کنگو ۱۶ بار هم گلزنی کند.

حالا باید دید بازیکن با رزومه استقلال خوزستان که شروع درخشانی هم در لیگ داشت، موفق می‌شود به گلزنی‌های خود ادامه دهد یا که خیر، ستاره‌ای که به امید اصلی هواداران خوزستانی تبدیل شده است.

برچسب ها
کد خبر : 14067
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار