loader
08:17
0
کد خبر : 4683

نوری: از پرسپولیس هم مثل تمام تیم‌های بالانشین امتیاز می‌گیریم

مربی ملوان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت:از تمام تیم‌های بالانشین امتیاز گرفتیم و امیدوارم فردا هم امتیاز بگیریم.

نوری: از پرسپولیس هم مثل تمام تیم‌های بالانشین امتیاز می‌گیریم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ محمد نوری مربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: آقای تارتار به خاطر آسیب دیدگی‌اش از ناحیه کمر نتوانست شرکت کند و از شما عذرخواهی کرد. بازی فردا بازی سخت و سنگینی است. پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و بازیکنان خیلی خوبی هم گرفته است. آنها خیلی زیبا بازی می‌کنند و نیم فصل دوم ۱۶ امتیاز گرفته‌اند.

نوری درباره شرایط تیم ملوان گفت: نیم فصل دوم ۱۴ امتیاز گرفته‌ایم و شرایط خوبی داریم. همه بازی‌هایمان را چه داخل خانه و چه خارج از خانه برای کسب ۳ امتیاز می‌رویم. فردا قطعا بازی سخت و سنگینی خواهد بود. می‌دانیم جلوی چه تیمی بازی داریم. نقاط ضعف و قوت‌شان را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و تماشاچیان لذت ببرند و هر تیمی هم که مستحق بود برنده شود.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: ما آماده‌ایم برای یک بازی خیلی خوب‌. انگیزه زیادی داریم. دست بازیکنان درد نکند که تا این مرحله توانسته‌اند پنجم جدول باشند. امتیازات خوبی کسب کردیم و از تمام تیم‌های بالانشین امتیاز گرفتیم و امیدوارم فردا هم امتیاز بگیریم. می‌دانیم بازی سختی است و هواداران پرسپولیس تیم خودشان را حمایت می‌کنند. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

او در مورد اینکه خبرنگاران اعلام کردند به دلیل عدم حضور سرمربی تیمشان سوالی نخواهند پرسید، گفت: حق طبیعی شماست. قطعا آقای تارتار اگر آسیب‌دیدگی نداشت شرکت می‌کرد. از شما خرده نمی‌گیریم و به احترام شما آمدیم. امیدوارم اگر واقعا مشکل پزشکی نداشتند سرمربی‌ها حاضر شوند و جواب خبرنگارها را بدهند. اگر این روند را ادامه دهید دفعه بعد سرمربی حضور پیدا می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 4683
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار