loader
15:54
0
کد خبر : 8611

نویدکیا:استقلال و پرسپولیس به من نیازی ندارند

سرمربی سپاهان گفت: فکر می‌کنم هنوز برای بازگشت به سپاهان زود است و باید تجربیات بیشتری کسب کنم.

نویدکیا:استقلال و پرسپولیس به من نیازی ندارند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ محرم نویدکیا پس از برگزاری دیدار فینال جام حذفی و قهرمانی سپاهان به تشویق شدنش از سوی هواداران سپاهان واکنش جالبی نشان داد. نویدکیا در این باره گفت: آنها به من محبت داشتند و تشکر می‌کنم. سپاهان بازی خوبی انجام دادم و اگر آن گل ما مردود اعلام نمی‌شد شاید می‌توانستیم رقابت بهتری کنیم. باید به سپاهان تبریک بگویم. بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را کردند و چند روز گذشته یک بازی 120 دقیقه‌ای انجام دادند. سپاهان امروز بهتر از ما بازی کرد و به هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

مشکلات مالی خیلی ما را اذیت کرد

حاشیه‌های اطراف مس و مشکلات مالی خیلی ما را اذیت کرد. تا همین‌جا بچه‌های ما با جان و دل بازی کردند. خیلی مشکلات زیادی داشتیم، به مرور شرایط به دلیل نتایج‌مان بهتر شد و سعی کردند به لحاظ اقتصادی به تیم کمک کنند. کماکان این باشگاه به لحاظ مالی و مدیریتی مشکلاتی دارد. شرکت مس الان 4 تیم دارد که یک معضل است و باید این مشکل را حل کنند و اگر این اتفاق نیفتد شاید در سال‌های آینده نتوانند در لیگ برتر تیمداری کنند.

برای هواداران سپاهان ناراحت شدم

هواداران سپاهان همیشه به من لطف داشتند و دارند. من سال‌ها در اصفهان بازی و با هواداران سپاهان زندگی کردم و افتخارات زیادی به دست آوردیم. الان برای آنها خوشحال و برای خودم و تیمم ناراحت هستم.  از هواداران مس هم تشکر می‌کنم که این همه راه را به تهران آمدند.

مس باید تقویت شود تا بمانم

درباره آخرین وضعیت قراردادم با مس و اینکه قرار است بمانم یا نه باید بگویم که از این اخلاق‌ها ندارم قبل از اینکه مسابقات تمام شود با تیمی مذاکره کنم و بعد از آن اگر پیشنهادی بود درباره‌اش حرف می‌زنم. از مسی‌ها ممنون هستم. دلم می‌خواهد کار حرفه‌ای انجام دهم. اگر به جمع‌بندی برسیم با مس ادامه خواهم داد ولی اگر به جمع‌بندی نرسیم، نمی‌مانم. از لحاظ بازیکن کمبودهایی داریم که باید تقویت شویم. در نیم فصل گذشته 4-5 بازیکن از دست دادیم و خیلی سخت بود که تیم را جمع کنیم. تغییرات در مس بستگی به این دارد که چه وضعیتی در تیم به وجود می‌آید.

زود است به سپاهان برگردم

نمی دانم ممکن است که فرصتی پیش بیاید و باز هم به سپاهان برگردم یا نه. فوتبال است و من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. باید ببینیم دیدگاه‌های من در آینده به درد سپاهان می‌خورد یا نه. فکر می‌کنم که هنوز برای برگشت به سپاهان زود است و باید تجربیات بیشتری کسب کنم.

استقلال و پرسپولیس به من نیازی ندارند

اینکه احتمال دارد که در آینده در استقلال یا پرسپولیس هم مربیگری کنم یا نه واقعا نمی‌دانم. آنها قطعا خودشان بازیکنان خیلی بزرگی داشتند که مربیان بزرگی هستند. اگر منطقی بخواهیم بگوییم مربیان خودشان بیشتر می‌توانند به آنها کمک کند. چون در جو این دو تیم نبودم خیلی نمی‌توانم نظر بدهم.

برچسب ها
کد خبر : 8611
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار