loader
09:50
0
کد خبر : 2877

نویدکیا: اگر بازی را هم می‌بردیم، این فوتبال مورد علاقه من نیست!

سرمربی مس رفسنجان پس از تساوی مقابل شمس‌آذر گفت: بازیکنان کنونی مس بازیکنان خوبی هستند و من مشکلی از این بابت ندارم.

نویدکیا: اگر بازی را هم می‌بردیم، این فوتبال مورد علاقه من نیست!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی شمس آذر و مس رفسنجان که با تساوی بدون گل در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به پایان رسید، گفت: به عنوان سرمربی باید در این جلسه درخصوص موضوعات فنی صحبت کنم اما امروز بحث فنی ندارم و واقعیت این است که این نوع فوتبال خیلی مورد علاقه من نیست.درست است که یک امتیاز کسب کردیم اما اگر سه امتیاز بازی هم از آن ما می‌شد باز هم این فوتبالی نبود که من از آن لذت ببرم. فوتبالی که توپ از این سوی زمین تا آن سوی زمین فقط در هوا می‌چرخد و فوتبالی که موقعیت‌هایش فقط در ضربات ایستگاهی باشد به نظر من کیفیت خوبی ندارد، فوتبالی که در آن بازیکن حین بازی موقعیت نداشته باشد یک نوع فوتبال معمولی است.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه تیمش نیاز اعتماد به نفس بیشتری دارد، ادامه داد: ما نیاز داریم با اعتماد به نفس بیشتر از عقب بازی‌سازی کنیم و در پرس‌ها نباید راحت توپ‌ها را به هوا ببریم؛ البته مقداری هم جهت وزش باد بر بازی تأثیر داشت و جذابیت بازی را کاهش داده بود. ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم و این موضوع طبیعی است ضمن اینکه در نیم فصل گرفتن بازیکن خیلی کار راحتی نیست سراغ هر بازیکنی که رفتیم قیمت‌های نجومی گفته شد که از عهده تیم خارج بود. در هر حال بازیکنان کنونی مس بازیکنان خوبی هستند و من مشکلی از این بابت ندارم.

نویدکیا در پایان گفت: کیفیت بازیکنان را قبول دارم درست است که بازی امروز باب میلم نبود اما در کل خیلی حساسیت روی موضوع از دست دادن بازیکنانی که از تیم رفته‌اند ندارم و تلاش می‌کنیم لیگ را خیلی با کیفیت تمام کنیم و برای سال آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

برچسب ها
کد خبر : 2877
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار