loader
21:46
0
کد خبر : 9383

نویدکیا: به کارم در رفسنجان ادامه می‌دهم

سرمربی مس رفسنجان از ادامه همکاری با این باشگاه خبر داد و به این ترتیب نویدکیا سرمربی نارنجی‌پوشان کرمانی در لیگ بیست و چهارم خواهد بود.

نویدکیا: به کارم در رفسنجان ادامه می‌دهم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محرم نويدكيا سرمربی مس رفسنجان در خصوص برنامه‌‌اش برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت: با گذشت چند روز از پایان فصل فکر می‌کنم همه ما به کمی استراحت نیاز داشتیم و حالا وقت آن رسیده که کار خودمان را برای یک ماجراجویی تازه آغاز کنیم.
او ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات طبیعی است که پیشنهاداتی برای هر مربی و یا بازیکنی وجود دارد اما ترجیح من این است که کار ناتمام خودمان را در مس تکمیل کنیم. به احترام هواداران، مردم عزیز رفسنجان، بازیکنان خوب، مدیرعامل و اعضای باشگاه که یک فصل سخت را در کنار هم سپری کردیم، به قراردادم پایبند هستم و فصل جدید را با قدرت در کنار هم آغاز می‌کنیم. باید بگویم با وجود همه سختی‌ها جو بسیار خوبی در بین همه ما وجود داشت و با همدلی برای نخستین بار در کنار هم به فینال جام حذفی رسیدیم.
سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: ادامه این راه برای همه ما می‌تواند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد، مشروط به آنکه به خوبی برای حضور در فصل جدید آماده شویم. جا دارد از مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت مس و انارکی نماینده شهر رفسنجان تشکر کنم که در یک نشست مشترک در کنار مدیرعامل باشگاه توجه و حمایت خودشان از تیم را نشان دادند.
خواسته من در این جلسه به هیچ وجه در مورد مبلغ قرارداد و اینگونه مسائل نبود. تنها از شرکت درخواست کردیم در این فصل همه‌چیز به شکل منظم و حرفه‌ای دنبال شود و بتوانیم تعهدات‌مان را به موقع و طبق زمانبندی انجام بدهیم. همچنین بدهی‌های فصل‌های قبل پرداخت شود تا شاهد برخی مشکلات گذشته نباشیم و آرامش مورد نیاز در این فصل حاکم باشد که در مورد این موضوعات مباحث خوبی مطرح شد.
نویدکیا در پایان گفت: مس رفسنجان با حمایت شرکت مس باید به یک ساختار با ثبات و حرفه‌ای و آرامش نسبی برسد تا بتواند در این مسیر موفق باشد و با حمایت هوادارانش اتفاقات‌ بزرگی را رقم بزند. بر اساس مذاکراتی که با پورمحمدی مدیرعامل باشگاه داشتیم و فهرستی که به او ارائه دادم، فعالیت نقل و انتقالاتی ما با هماهنگی کامل آغاز می‌شود. تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در پنجره تابستانی برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید آماده شویم.
برچسب ها
کد خبر : 9383
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار