loader
22:38
1
کد خبر : 12444

نکونام: سه بازیکن خارجی‌مان را در بازی با شمس‌آذر نداریم

جواد نکونام در اولین نشست خبری فصل خود پیش از دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نکونام: سه بازیکن خارجی‌مان را در بازی با شمس‌آذر نداریم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، جواد نکونام درباره دیدار فردای استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: با وجود در اختیار نداشتن مهره‌های کلیدی، برابر تیم خوب شمس آذر قزوین به دنبال کسب سه امتیاز هستیم اما این موضوع مهم را از یاد نمی‌بریم که ما در هر شرایطی استقلال هستیم و باید برای رضایتمندی هواداران خوب استقلال که همیشه پشتیبان ما بودند به میدان برویم و از نام این تیم با تمام توان دفاع کنیم.

نکونام ادامه داد: مثل فصل گذشته در بازی اول همه نفرات‌مان را در اختیار نداریم و این مسئله برنامه‌ریزی ما را مختل کرده اما با این وجود فردا برای سه امتیاز کامل به مصاف شمس‌آذر خواهیم رفت.

سرمربی استقلال درباره دلیل غیبت بازیکنان خارجی تیمش در دیدار با شمس‌آذر گفت: کاکوتا و اندونگ به دلیل اینکه دیر یه تمرینات تیم ملحق شدند، هنوز شرایط لازم برای بازی را ندارند؛ به همین دلیل امکان حضور آنها در بازی مقابل شمس‌آذر وجود ندارد. درباره گوستاو بلانکو هم باید بگویم که به دلیل برخی اتفاقات عجیب و غریب که از سال گذشته رخ داده و هنوز هم گریبانگیر تیم است او را نیز از دست دادیم. ابوالفضل جلالی در اولین جلسه تمرین تیم در اردوی آماده سازی ترکیه دچار مصدومیت شد که هنوز شرایط لازم برای بازی در ترکیب ندارد. مهرداد محمدی هم محروم است. با این تفاسیر 5،6 بازیکن تأثیرگذار که می‌توانستند به تیم کمک کنند در این دیدار غیبت دارند.

نکونام در پایان گفت: قطعا هواداران استقلال در این دیدار به کمک ما خواهند آمد تا شروع امیدوارکننده‌ای را با حضور آنها در لیگ جدید رقم  بزنیم.

برچسب ها
کد خبر : 12444
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

یاسر رمزی - 1 ماه پیش

ناله
0 0
پربازدیدترین اخبار