loader
14:47
0
کد خبر : 14254

نیازمند: انگیزه لازم برای تقابل با الوحدات را داریم

پیام نیازمند به نمایندگی از بازیکنان سپاهان در نشست خبری پیش از جدال با الوحدات اردن حاضر شد.

نیازمند: انگیزه لازم برای تقابل با الوحدات را داریم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان در نشست خبری پیش از جدال حساس با الوحدات اردن، از آمادگی بالای تیمش برای شروع سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت.

حضور در اردن

خیلی خوشحالم که بار دیگر به کشور اردن آمدم؛ قبلاً با تیم ملی برای تورنمنت کافا به این کشور آمده‌ایم، من شناخت نسبی به بازیکنان اردنی دارم و به خوبی می‌دانم که بازیکنان این تیم حریف خوبی هستند و آماده هستند. این تیم چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد که بسیار قابل احترام هستند. با همه این اوصاف، ما برای این مسابقه آماده هستیم و اگرچه فرمت جدیدی از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود که ما در آن حضور داریم اما باید قبول کنیم که در هر صورت مسابقات آسیایی است که بسیار دشوار هست. 

آمادگی سپاهان

نگرش و انگیزه لازم را داریم که کار را از بازی اول شروع کنیم، با توجه به نتایج اخیر در فیفادی یاد گرفته‌ایم که هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم؛ با تمام توان، قوا و نگرش قوی برای پیروزی در این بازی به میدان آمده‌ایم. همانطور که سرمربی تیم گفت ما کاملاً آماده هستیم و از نظر فیزیکی و ذهنی آمادگی لازم را در این زمینه داریم. ما انگیزه لازم را برای این بازی و آغاز این فصل از مسابقات داریم و بدون شک ۱۰۰ درصد آماده حضور در بازی هستیم.

برچسب ها
کد خبر : 14254
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار