loader
13:23
0
کد خبر : 8142

به استقبال نیمه‌نهایی جام حذفی؛ رستگاری نزدیک است!

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی امروز با برگزاری دو دیدار برگزار و فینالیست‌های این دوره از رقابت‌ها مشخص خواهند شد.

به استقبال نیمه‌نهایی جام حذفی؛ رستگاری نزدیک است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امشب دو تیم سپاهان و گل‌گهر و مس رفسنجان و آلومینیوم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا تکلیف فینالیست‌های این جام مشخص شود. نیمه نهایی جام حذفی امشب درحلی برگزار می‌شود که تقریبا دو هفته از پایان لیگ برتر گذ شته و تیم‌ها برای ماندن در شرایط آمادگی کار دشواری داشتند.

سپاهان - گل‌گهر

نمایش‌های فوق‌العاده سپاهان تا اواسط نیم فصل اول لیگ برتر به گونه‌ای بود که کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی جز سپاهان قهرمان لیگ بیست‌وسوم شود. بعد از اتفاقات عجیبی که برای سپاهان رخ داد این تیم دیگر نتوانست نتایج مورد نظر را بگیرد و در نهایت به ایستادن در رده سوم لیگ رضایت داد.

البته شاگردان مورایس به نیمه نهایی رسیدند و امیدوارند امشب با شکست دادن گل گهر به فینال برسند و قهرمان جام حذفی ایران شوند. مورایس در پایان دو سال حضور روی نیمکت سپاهان، هیچ افتخاری برای آنها کسب نکرد و تنها یک امتیاز بیشتر از نویدکیا در همین بازه زمانی مشابه گرفت؛ البته با چند میلیون دلار هزینه بیشتر. اگرچه برخی می‌گویند مورایس قرارداد دارد ولی باید دید در صورت قهرمان نشدن این تیم در جام حذفی او باز هم سال آینده روی نیمکت سپاهان می نشیند یا خیر.

در آن سوی میدان گل گهر هم بعد از اینکه لیگ را با حضور در رده نهم به پایان رساند، امید زیادی دارد با قهرمانی در جام حذفی به لیگ نخبگان آسیا برسد. سپاهان و گل‌گهر، سابقه یک رویارویی در جام حذفی را دارند. یک دهه قبل بود که دو تیم در یک‌شانزدهم و در سیرجان برابر هم قرار گرفتند. آن بازی را گل‌گهر درحالی که 10 نفره بود با پنالتی دقایق پایانی به سود خود به پایان رساند.

آلومینیوم - مس رفسنجان

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی، آلومینیوم در اراک میزبان مس رفسنجان است. دو تیم در لیگ برتر فصل گذشته دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هر دو بازی به نفع نارنجی‌ها به پایان رسید و باید دید مس می‌تواند با هت‌‌تریک برابر ایرالکو به فینال جام حذفی برسد یا نه.

آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی فصل را در رتبه‌های میانی جدول به پایان رساند ولی این تیم با رسیدن به مرحله نیمه نهایی و با حذف پرسپولیس، قصد دارد ماموریت نیمه تمام گذشته خود را به سرانجام برساند و بتواند اولین قهرمانی تاریخ باشگاه خود را به دست بیاورد.

در سمت مقابل مس رفسنجان با وجود حواشی بسیاری که پیرامونش وجود دارد، با محرم نویدکیا نتایج مناسبی گرفته و نارنجی‌ها که با حذف استقلال و تراکتور به این مرحله رسیده‌اند، در صدد صعود به فینال هستند و باید دید نویدکیا می‌تواند این اتفاق را برای اولین بار در تاریخ باشگاه مس رفسنجان رقم بزند یا نه.

برچسب ها
کد خبر : 8142
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار